Monday, May 21, 2012

Programme Annual Dinner with Students

Last Saturday ada annual dinner untuk program kitorang ...organised by students and kami sekadar datang as jemputan ....tema smart casual (black and white) buat kat student pavillion kat uni ajer ..to jimat cost and nak bagi senang students pi balik ......

di manakan aku????

Sambutan agak ok .. terdiri daripada first year, second year and third year students ....yang second and third year tu memang familiar ngan aku coz I am teaching them ...budak2 tahun 1 aku tak kenal pun ..and aku nie just a name kot to them lol ....

 Dr M datang ngan family dia to support the event ..and there was me and Bemen as well ...

 with Pengerusi dan Timbalan Pengerusi Jawatankuasa Dinner nie - my students Sharul and Christy


Haslina tak datang coz dia balik Miri last weekend (so, takde speech from co-ordinator) and sepatutnya Bemen, selaku advisor for the students, yang bagi welcoming speech ..tapi malam tu jugak dia ada hal ..anak dia tak sihat and he was stuck at the clinic ..dia datang lambat sket ...so, Dr M and me was to make a speech ...Dr M ask me to do it since dia tak familiar with the students (dia ajar third year ajer hehehe) ..that was 1 -2 minutes before acara bermula ...

so, akak jadi bidan terjun ajer lah ....very short speech hahahaha ...

then it was underway lah .....the students were really sporting lah ...dorang banyak buat persembahan ...nyanyian and all that ...and paling tak ku sangka was this group of guys (from my class) buat persembahan ...and they were fun! tak sia2 lah suka buat lawak and bertanya dalam kelas :-)

singing 3 songs dengan begitu bersemangat ..audience pun terikut2 (me and wife Dr M memang ikut nyanyi lol)

and siap ada a few games being organised ...cabutan bertuah ...more nyanyian and persembahan ...ytang paling penting, I won a small hamper from cabuatn bertuah hahahahahaha yang lawaknya, I asked one of my students to cabut on my behalf ...Dr M and I kata, it was their night, so let them have the fun ..soh depa lah naik stage and buat cabutan bertuah ...I jokingly said to them, make sure cabut no 118 coz that was my tiket number ..hahahaha and lo and behold, the last cabutan yang dia buat was 118 ....hahahah excited semua org especially me

Mizi and Koh announcing my number hahahaha ...excited oooo

emmm emmm kasut Singapore yang baru dirasmikan lol

aku a few times gak le turun naik stage tu ....banyak lah kasut tu dikedek kan naik stage hehehe ...aku ambik gift, and to bagi hadiah etc ....siap ada pertandingan best dressed king and queen of the night ....

giliran aku bagi hadiah .....nie budak first year, aku tak kenal dorang nie


dorang yang volunteer untuk join satu game tu ...,muka2 sporting le tu!

abis dinner tu, acara posing2 pun bermua ...meriah oooooo ...posing sana posing sini ...beberap kali aku punya trip nak balik tu ditunda coz diajak bergambar ,,hahaha ..aku pun jenis pantang diajak kan...on ajer!

with one of my students ...sementara muka aku fresh lagi

with barisan Jawatankuasa Perancangan Dinner ini ...all of them are 2nd year ..and all of them are in my class this semester :-) dorang must have a lot of stories about "singa comel" ini hehehehe



gambar last nie paling aku tak tahan ...that guy memang saja jer ..dia always try to blend in dalam semua gambar yang orang ambik hahahaha ..nak crop dia pun takleh tu yang dia suke sangat hahahaha

I really had fun that night ..it was not formal or restricted  by protokol ke apa ke ...semua org santai jer aku tengok ..and the students themselves memang sporting ...riuh rendah hall tu biler ada performance or games ..itu yang kiter nak sebenarnya ...kalau too much speech, too much protokol jadi tak best ...kang rugi jer datang dinner tapi tak enjoy kannnnn?????





6 comments:

fendifid said...

Best nya ada dinner macam ni...informal lak tu. Meriah.

Mana gambar food? tak meletops ke foodnya?

Kenapa nko tak nyanyi masa dinner tu?

Liz Duan said...

theme black and white pun tak ikut betul betul ...ishhhhhh

ejin nampak smart lehhhhhh...

Liz Duan said...

ejin nyanyi kaluuuuu......terkezut student..

fendifid said...

Sib baik kasut tu tinggi...kalau tak kena diri atas bangku masa nak bagi ucapan. LOL.

Ejin said...

Au kat meja VIP weiiii ..and ada family Dr M, malu lah nak ambik gambar food satu per satu ....yang gambar aku tepek nie semua from camera my student Malek ..dia photographer malam tu

Ejin said...

Ehhh kena kasut tinggi, kang nampak ketot ...semua students tu tinggi tinggi belaka ....

Aku kalau in oublic memang tak nyanyi ...suara emas...takleh didengari heheheeh