Friday, November 12, 2010

After dinner ....posting sambungan

hahaha macam dalam cerita tv ...nie sambungan posting sebelum nie ...and similar to posting fendu sebelum nie jugak ...we all jalan on the way to car park, nampak this activity ...and Misha participated lah ...ini hanya entry bergambar hehehehe ...

MISHA IN ACTION



pas balik nie, kami melilau cari tempat parking ...kisah nyer fendi tak sure dia park kat area mana ...hahahaha tapi aku dah biasa, sebab biler hantar aku balik rumah my brother dulu lagi hebat kami sesat tak tau jalan hahahaha ...dalam dok cari2 jalan tu, terjumpa le these patung2 ...kan right after Holloween kan ..so macam2 le Holloween theme ada ...


Death Note ..kata nyer ...


and model2 yang kitorang jumpa masa tu  ...cun kan model2 nie???? puji le sket LOL


and..pas berjaya kuar from 1 Utama ...aku ingatkan antar aku balik rumah (I was not paying attention coz was on the line with MAS staff pasal tiket ari tu ....buang masa aku ajer!), rupanyer we were heading for Bora Ombak ...sempat le dengar 3-4 lagu ...and posing2 and minum2 ....


posing itu harus ..walau di mana kan ..kan kan ...tapi kesian Misha masa nie ..i bet she was so tired ..dia tido jer while we all sembang2 ...fendi ordered this dessert ..apatah nama nyer ...but is is quite yummy jugak lah ....macam banana fritters cicah ice-cream gitu rasanyer ...


after this, baru lah aku balik rumah ...satu hari yang full-packed ...sebab kol 4.30 pagi dah bertolak ke airport actually that day, sampai KL jalan2 cari makan ...then jalan2 with family ...continue with dinners at Chillies with LIzduan and Fendifid ...sambung Bora Ombak ...and all these places involve makan makan and makan ...itu baru dinamakan jalan2 cari makan LOL ..aku rasa kalau lama aku kat KL aku akan mengalahkan Fendi dalam kategori makan ...is it possible???? hahahaha ....

4 comments:

fendifid said...

Pergi 1U setahun sekali terus sesat tak tau park keta kat mana. GGG

Liz Duan said...

adoiiii...gi sambung makan lagi tu...gila punya tenaga ni

fendifid said...

minum je...memasing perut dah ketat masa tu.

Ejin said...

minum jer lah Liz ...tak larat nak telan makanan dah masa tu!