Friday, November 5, 2010

kuih bakar makcik keramat

yahoo yabedabeduuuuuu ...semalam aku dapat kuih bakar yang diidam2kan selama ini ..hehehe last sekali aku makan was in 2009 dulu ....kira setahun lah ..order from neighbour Fendifid ...and masa Fend bagi tu, the kuih tu masih panas lagi ...sedappp ...



by the time kol 4 petang, before leaving for One Utama ...sebijik dah licin :-)


sebelum tu, i had nasi dagang for lunch ....hehehehe finally, punya lah lama tak merasa nasi dagang LOL ...aku tapau from Restoren Ulek Mayang, which according to Fend - my source of information pasal food hehehe - satu2 nyer restoren yang jual nasi dagang all day long ....so, i finally got my wish ...


pas nie, next on the list are (i) durian cendol; (ii) asam pedas Melaka; (iii) nyonya food; and (iv) portugese food. sah2 berat badan naik masa balik Kuching nanti ...

4 comments:

fendifid said...

actually aku sendiri tak pernah try nasi dagang ni...yang aku try dulu restoran yang co owner dengan Sheila Rusly tu.

Liz Duan said...

sempat buat posting tu...nice kuih bakar fend..thanks very much

Ejin said...

posting nie ajer yang sempat ..pas tu out ....posting2 lain akan dibuat pas posting bali abis ..malu nak menyelit antara posting meletop tu LOL

fendifid said...

dah abis dah...layannn.

cepat post gambar food yang meletops sumer tu