Friday, November 12, 2010

dinner with friends ...

aloooo ...posting yang ditunggu2 oleh fendi and kak long ...akhirnyer aku ada masa utk upload gambar and buat posting dinner kiter tu ...

*** masing2 muka ceria pas kekenyangan***


actually nyer aku, fendifid and lizduan sekeluarga meet up for dinner last week ..ari aku sampai KL tu, kak long and family pun turun KL jugak ..so we decided to meet up ...lagipun lama tak jumpa maaa ...last jumpa was masa we waved bye bye to each other after the Bandung trip in Jan 2009 dulu ....kan plan nak jumpa di Penang March 2010 berkecai ari tu hehehehe (kena ungkit jugak ni!)

meet up kat Chillies at OU ....sambil tunggu2 makanan wajib posing ...Duan as usual tak senyum ...muka trademark dia kan ...


pastu biler aku komen camtu baru nak senyum :-) terus berseri gambar nie kan ..kan ...kan


 

and pas food sampai, pasangan nie pun sampai ...baru balik honeymoon dari Bali ...


and the kids on the other end of the table ....Misha, Afi, Adib and Aimran ...diorang bincang topik sendiri hehehe ...


as usual lah, makanan sure meletop kan kah kah kah ...aku punyalah nak makan masa food sampai sehingga lupa nak snap gambar food ...nasib baik liz ingatkan hehehe ...



our mak buyong ordered spared ribs ....lembut (or was empuk the right word for it?) ...tengok tangan laki bini nie ..tak sabar nak makan dah masa tu ...


and my salmon ...portion salmon tu agak besar ..jenuh nak abiskan ....


and some health-conscious guy ordered prawn caesar salad ...not bad salad nie ..aku suka gak hehehehe ....

*** gambar dari kemera Liz***  P/s kenapa aku cam muka orang mabuk kat sini???

and biler upload gambar2 nie baru aku sedar aku tak snap banyak lagi food malam tu hehehe ..melantak and bergossip punya pasal ....it was great seeing you guys again ...and thanks coz make a time jumpa aku yang jarang2 dah turun KL nie hehehe (statement ngades!) ...taulah korang semua letih kan ...satu couple tu letih balik honeymoon, and satu lagi tu, sebab pregnancy kan ..sure letih jugak :-)  


and last but not least THANKS FENDI SEBAB BELANJA KAMI MALAM TU ....semoga murah rezeki selalu, and good luck di tempat kerja baru yea (hehehe kuar topik!) ...

Kak Long - next trip aku akan ke Kuantan plak k ...hehehehe kiter pi Mahkota Seafood plak nanti :-)

4 comments:

fendifid said...

Muka sengih memasing

Liz Duan said...

great meeting u guys....

Liz Duan said...

and thanks very much fendu...

the very frist picture tu...terserlah ketebalan badan anak aku si afi yekkk....

Ejin said...

sengih sebab happy ..and mmg great seeing korang semua, walaupun sekejap....Aku rasa Afi tu clone Fendi ..cam bukan anak ngko ngan Duan heheheh