Thursday, November 11, 2010

The Other Side of BALI

Puas tak korang baca posting BALI? ke nak lagi? Aku takut kurang muntah belahak je dok baca cerita bali tak habis habis. GGG.

Kelmarin EJ call aku masa aku kat office bagi tahu dia dapat result bagus kat Sekolah Agama dia. Actually sederhana je but much better as compared last year. Aku pun cakap la kita pi celebrate dinner. Kami ke Haji Sharin Low.
EJ temeng baju baru beli kat BALI.
Nampak tak baju apa aku pakai? Kena biasakan diri pakai baju macam tu. Redha je.

Menu siaran ulangan. Sebab sedap...tak sanggup nak order yang lain. Takut menyesal. Tetap frust sebab takde roti...memang tak buat dah. GRRR.


Ni je enu baru nak bagi Fid rasaa. AKu dah pernah makan sebelum ni. Tauhu masak telur asin.

Lala Kam Heong.
Sebenarnya bukan nak celebrate sangat...aku saje je cari alasan...yang sebenarnya nak pi makan sedap. Celebration tu alasan je. HE he he...layan.




4 comments:

Ejin said...

masa kat Madam Lim tu aku ordered lala macam ngo ordered ni jugak ...but aku tak brapa berkenan ngan style tu lah ...but tauhu tu looks yummy!!!

Ejin said...

BTW, i love that pic of you and Fid ...Fid looks very happy!

fendifid said...

Mesti la happy, semangat honeymoon as if kat bali lagi.ggg. Food pun sedap.

Liz Duan said...

cantik couple tu pakai blue..berseri....and i like misha's punya t..cool...