Monday, November 22, 2010

Sessi EJ melepak dengan Cousins

Sebab Cuti sekolah dah bermula, Ej pun sibuk nyanyi macam macam permintaan. Nak itu ini begitu begini sampai tak larat nak layan. Photo ni takde kena mengena dengan tajuk entry ni...kira selingan aje.
Sejak dah terror buat triffle ni...asal Ej mintak je..zus zas sekejapan siap. Rupanya sempoi je nak buat triffle ni. Sedap menyengat kalau ada whipped cream tuh. Tak perasan dah licin. Sila la terliur.
Seronok Ej and cousins dapat main roller blade. Kita yang risau bunyi dum dam tergolek dog sumer..diorang bergelak ketawa. Waktu siang, sibuk bermain je mereka bertiga ni. Biler malam pulak aku dengan Fid terus suruh diroang bersiap untuk dinner. Kejap nak pizza hut, kejap nak kfc, kejap nak A&W. Tapi masa sampai ke Jusco Setiawangsa tu aku perasan ada restoran baru. Fruitland. Sampai ke kat depan restaurant tu memasing teruja nak kan strawberry lolo. Semua sebulat suara agreed nak try kat tempat baru ni. Layannnn.
Rainbow lolo. Lepas memasing dah siap makan main dish...aku terus suruh diorang clearkan table sebab nak order lolo. Aku nak rainbow lolo ni tapi the 3 kids nak strawberry lolo. Tu yang ordered both. Mantap dan lemak berkrim.
Yang ni the 3 kids share.
Aku pulak biler tengok kat menu ada mi goreng kering dan sambal sotong terus teringat Mi goreng sotong kat sebelah Fort Conwallis tu. So happen pulak sambal sotong ni menang ada persamaan rasa dengan yang kat Penang tu. Satanemm.
Sedap bangat. Mari la try.
Posing sementara tunggu makanan sampai.
Mommy ordered tau fu thai sauce yang sedap menyengat.
Wajah wajah ceria bersama makanan masing masing. Both the girls ordered nasi lemak.
Masa ni kelabu mata nak pilih LOLO.
Happy dapat strawberry Lolo. Aku paksa diorang habiskan food baru boleh order dessert.
Masing masing berebutkan strawberry. Lolo ni icenya tu berperisa stawberry...di kisar halus pastu di taburkan sagu bersantan dan fresh strawberry. Kalau yang rainbow ada banyak fruits...ada kiwi, stawberry, honey dew, mango dan watermelon.
Kat restoran ni ada kids playground area. Kecik aje....tapi kalau dah ada geng tu...riuh rendah jugak mereka ber3 main kat situ. Layannn.

Ej was so happy dapat spent time dengan cousins dia walaupun sehari aje.

4 comments:

Liz Duan said...

tak biasa nampak cousins ej yang ni...
anyway, baju malacca kau tu lagi sebulan boleh turun kan kat org lain, dah macam sendat aku nampak nya :)---melaka pun beli baju ke?

Ejin said...

wowww looks tempting ajer lolo nie ...

nie cousin Misha belah mana? like Liz, aku pun tak biasa nampak meraka in your postings ...

Ejin said...

hahaha aku pun beli t-shirt kat melaka ...tapi aku buat t-shirt tido sebab besar!

fendifid said...

The kids ni anak adik aku Ana. Baju tu x sendat. Aku yang dah kurus sebenarnya. Lol