Tuesday, May 17, 2011

Esok Cutiiiii...

Pagi pagi lagi aku dah dapat sms dari member suruh bawak foil gi office...good news...member yang balik dari bercuti di Perth ada beli apple strudle...berkobar kobar aku nak makan. ha ha ha. Sib baik aku tak kirim Fish and Chips dengan Kebab...pengsan dia nak layan...ha ha ha.
Fresh from Perth. Sedap mantap. Tapi untuk penggemar dessert yang manis manis tak kan suka sebab fillingnya masam masam sikit...tapi mix of apple and kismis...memang sedap.
Ramai la pulak member yang cuti and kerja kat office lain...memang takde rezeki diorang la nak rasa. Awal awal lagi email bagi kebenaran aku balun semua. Aku yang sepatutnya nak bawak balik 2 ketul boleh pulak terlupa...ada lagi tertinggal kat dalam fridge kat office. Esok pulak cuti...hmmm...abih camno?
Yang ni pulak apple almond...sedap jugak...tapi aku prefer yang apple strudle tu.
Macam cheesecake pun ada jugak rupenya.
Tengah hari tadi lunch kat Bangsar...Kopitiam Chawan...nasi tomato dan rendang ayam.
Nasi lemak rendang ayam...portion kat sini besar besar...teh halia kat sini...terbaek.
Nasi Dagang...Ni tujuan utama jaja food Kopitiam Chawan ni sebenornya...khas untuk tatapan Ejin. Tapi aku prefer nasi dagang kat restoran yang aku bawak Ejin tapau dulu tu. Yang tu lagi sedap gulai tongkolnya. Terliur tak Ejin?? Nanti Next month Ejin balas dendam jaja gambar Nasi Kandar Beratur masa Penang trip dia...tungguuu.

7 comments:

@xiM said...

bestnya tengok gambar makanan!!

happy wesak day.:)

Eat said...

Food glorious food.. Apple strudle tu looks yummeh!!

Ejin said...

adoi ...adoi nak jugak ngko selitkan gambar nasi dagang kan ...kejam le tu!

and i love apple strudels ...i had a german officemate masa kat Newcastle dulu, and Petra (her name) selalu bawakkan homemade apple strudel for me ...yumm yumm

Ejin said...

yes - tunggu lah posting food aku masa aku ke Penang nanti - with its cendol, nasi kandar etc etc ...terliur sudah!

fendifid said...

Bulan depan berapa hari bulan nko pi Penang? masa tu aku ban FB...ha ha ha. Nko dgn azim nanti boleh berlawan post Nasi Kandar beratur...he he he

Ejin said...

LOL .....FB kena ban, aku masukkan dalam blog ..and emel kat ngko!

Liz Duan said...

yuppp food nampak menyelerakan