Saturday, August 27, 2011

Last minute shopping

Bestnya dapat lepak kat Starbucks dengan fid, mak, kakak dan adik aku. Masa ni dahaga giles giles. Jusco yang selalunya sejuk boleh pulak terasa panas berbahang sebab orang ramai cam ulat taik.

Kami ke Jusco Alpha Angle untuk belikan mak aku baju kurung...dah last minute punya shopping pilihan pun tak banyak. Tapi berjaya juga dapatkan mak aku 2 pasang baju kurung. Cukup la untuk kemeriahan di pagi Syawal berbaju baru.

Actually aku dengan Fid masih belum selesai lagi preparation raya kami...sebab kueh mueh raya belum di shopping lagi. Kami ada tempat favourite yang kami selalu pergi untuk borong kueh raya dan kerepek bagai kat Taman Dagang...tapi till today belum berkesempatan nak pergi. Baju raya je dah siap. Langsir kat umah tu tengah senget pun aku takde masa plus malas untuk betulkan.

Macam mana preparation korang pulak? Meletops?

3 comments:

Liz Duan said...

Mine simple aje..tiap tahun gitu aje tak pernah lah nak tukar langsir ke apa..ha..ha..

fendifid said...

Aku pun tak tukar langsir tiap tahun. Raya pun kat kampung...kan.

Ejin said...

aku lagi sempoi ...hahahaha ...tapi takde shopping last minute ...hehehe baju siap lama coz aritu antar baju utk conf ...hehehe