Sunday, August 14, 2011

Penangan Angry Birds

Sekarang nie kan demam angry birds ...merchandise angry birds merata rata ada (melobo lobo kata org Sarawak) ...baju lah, bantal le, soft toys lah, phone holder etc etc ...the two kiddos kat rumah nie pun giler angry birds ...dari mula2 aku install game angry birds kat phone aku, Al and adik lah peminat setia ....diorang dah pandai cari application tu and play on their own ...sebab tu phone aku selalu "missing" ...adik selalu ambik from atas meja and pi main phone tu sembunyi2 kat bilik mak aku ...bole??? and he is only 2 tahun  11 bulan! budak2 zaman sekarang semua nya digi-kids ....Alistair pun macam tu jugak ...sampai kan mummy and daddy install angry birds game kat laptop masing2 ...aku pun install dah ...sbab tak nak phone aku dimonopoli oleh adik and abang ....

sebagai sumber entertainment masa tunggu makanan sampai @ 1Borneo

tok ngan nenek dah ready nak posing, cucu cucu masih tak ready plak

and birthday kek pun ada angry birds ...Al excited sampai jerit2 ....and punyalah dia sayang tak nak potong gambar tu LOL siap potong kat tepi2 kek ajer ...

before

after - hahahaha punya lah sayang kan gambar angry birds tu

and baju angry birds harus ada ...LOL ...sorang kuning, sorang hitam ....kalau pakai baju nie, adik akan senyum2 sendiri ...lawak sungguh ....



and tiap kali jalan2 akan stop and tengok soft toys angry birds ...tapi nasib baik budak2 nie jenis tak pandai demand ...setakat tengok2 ajer and biler kiter ajak pergi, diorang akan ikut LOL selamat duit aku .....

4 comments:

fendifid said...

Sib baik misha tak tahu pasal Angry birds ni..tak pernah pulak dia bising nak main...he he he.

Ejin said...

jangan dimulakan ....kang diorang conquer everything, from phone to laptop ...hahahaha pastu jadi aku ...aku yang jadi angry mama coz fon selalu ilang

Liz Duan said...

my boys tahu tapi tak lah beria sgt...ada mintak nak pillow..akak buat tak dengor jer

Ejin said...

buat tak tahu ajer ...aki kalau lalu depan booth jual barang2 angry birds lalu jer menonong ....or aku dukung terus adik and menghala ke tempat lain LOL ....a precaution in case diorang tetiba demand ...so far, tak pernah lah lagi