Saturday, August 6, 2011

Sebaran Virus.

Earlier today masa kat Office dapat email sebaran virus dari Reen. Dia mintak tolong aku orderkan satu dessert ni yang baru je ada outlet kat KL. Dessert ni di panggil Pudding DiRaja. Nak tahu lebih lanjut boleh baca kat blog ni http://myroyalpudding.blogspot.com. Nanti ramai ramai boleh serbu kedai dia kat AU5 sebab chicken chop dengan lamb chop dia pun nampak menarik je.

Since Friday boleh balik awal and aku memang plan nak ke PaRam Taman Melawati...sempat la singgah kat Param Wangsa Melawati semata mata untuk beli dessert ni je. LOL. Pastu cepat cepat ke Param Taman Melawati untuk beli kueh kertas idaman Fid. Kalau lambat habis...memang masa sampai pun aku last dapat beli kueh kertas tu.
Begini la rupa Royal Pudding tu...ada pisang, kismis, jala emas, prune, kacang dan ceri. Pastu kuah susu cair tu simpan dalam peti ais bagi sejuk...masa nak makan...tuang ke atas pudding tu...siap.

Aku dgn EJ je suka...Fid tak lalu sebab sos susu cair tu. LOL.

6 comments:

Ejin said...

tak pernah tau pun manisan ni wujud ...but looks (and sound) rich :-)

Liz Duan said...

ini yg duan pandai buat tu...mak dia selalu buat ...cuma kalau kenduri letak jala jala mas..kalau biasa just pisang and the creme...akak suka tahap cipan

fendifid said...

sama ke? yang ni ada prune and macam macam lagi...yang duan buat tu pisang semata...pastu...kuah susu yang ni memang macam susu semata...yang duan buat ada campur telur.

Ejin said...

i thought dish yang duan buat tu more kepada pisang and susu ajer ..kan? yes, kuah tu susu campur telur coz aku ingat ada sekali masa kat rumah diorang kat London susu tu bergentel sebab tak dikacau (sapa tah dok sembang ngan aku and tak kacau kuah tu)

Liz Duan said...

samalah tu kalau kenduri kendara buh lah prune bagai tu....ejin, kuah bergentel mesti engkau yg kacau lah tu

Ejin said...

aku pulak ...ngko le! aku tukang sembang LOL