Sunday, August 28, 2011

Less than 48hours to hari Raya

hi korang..i what's app d gang but nobody reply me..sakitlah..so here i am.'ita dah kat Pekan
..my routine kan sama year in yesr out malam raya Pekan then after sembahyg
turun KL/JB. Tahun ni kite terus JB, ada Aariz malas nak memusing musing
and i jalan tak bawak bibik...hei after nearly 9mths, ni baru akak n d boys
nak keluar bandar...walaweiii...basi kita org ni..Duan dah kemana mana aje
dia kan kerja selalu ke sana sini... i am so lookg fwd for this short break..
for d last 8mths..tak cuti pun, ada lah cuti pergi hospital..in fact masa maternity
pun cuti betul cuma 3 days masa tak discharge dr hospital..
lepas discharged kerja aje..pulak aariz hospitalised...so boss pun amik kesempatan..he..he..

rumah kita 95percent siap..cuma tiles luar, org sambg kerja jugak masa
kita beraya ni...few days dah kerja mengemas mcm gila..dalam luar
angkut itu ini..last last aku rasa mcm nak terkoyak perut--i had caesarian kan,

tadi petang siap semua, about 1.30pm start packg...somethiing i hate doing
...siap after about 4 hours..can u guys imagine..kira baju ikut hari utk
my boys..lipat susun nak minimise kan baggage..boring noh lkalau jalan
berderet2 bag kecik...
by d time siap tu mmg exhausted....ok nanti kita sambg

3 comments:

fendifid said...

biarlah routine sama asalkan happy gembira.

packing punya la lama...mana taknya...nko mak mix and match lagi baju sedondon korang ikut hari...mata tak peningkan.

aku pack sendiri baju aku...fid pack baju dia dan tasha...Ej pack sendiri plus mommy tolong. 1/2 jam siap.

Ejin said...

aku pun packing tadi ....tapi takde lah selama 4 jam hehehehe ...aku as usual pack kan laptop and files, kena buat kerja sket2 masa cuti di kampung nanti ...

Liz Duan said...

Asked d boys amik sendiri jugak tapi end up bagi aku mcam sama kalau aku pilih sendiri dr closet..kang tinggal boxer..then belt..then socks...then berus gigi..deodorant..aku amik spender tak nak...nak boxer..memacam punya songgel so end up berejam..