Sunday, February 26, 2012

Jom riadah: main golf

kitorang ada pemain golf in-in-the making kat rumah ....gaya dah ada, tapi sungguh mengada-ngada cara dia bermain ....nie adalah set golf yang ke-3 ...al mintak ngan aku soh belikan ....since he has been a good boy, maka permintaannya dipenuhi ,...suka dia ......

berlagak ...siap minta topi coz dia kata org main golf selalu ada topi ....emmm, layan je lah

ada gaya tak?

Nielah aktiviti dia di ujung minggu .....since sekolah nie, Al ada trend dia sendiiri ...Mon - Wed masih bertenaga ke sekolah ..nak pakai baju pun excited ...masuk thursday dah longlai ....masuk friday, hancus ...tak boleh nak digerak ...memang tido setido-tidonya ........and masuk saturday and sundap plak, dia plak yang bangun awal dari kami ...dia plak gi kejutkan kami ......one of the way to keep him from kejut kitorang is to let him play ...tak kisah le golf ke, main ipad ke, main galaxy tab ke ...yang penting jangan kejut mama terlalu awal ....especially after the night mama gi kuar berparty ngan kekawan mama ....


tapi dia nie hangat hangat tahi ayam ...sah2 pas nie tak pegang dah set golf nie .....mark my word lah ...

4 comments:

fendifid said...

Biasa la be budak. Memula je tunjuk excited.pastu kejap je bosan.

Ejin said...

masa nak pujuk beli tu lembut gusi (ke gigi) dari lidah ...masa dah tak nak nanti, ntah mana dia letak ntah nanti

Liz Duan said...

silap silap kang kayu golf tu jadi rotan ha..ha...bila mama naik hangin...so Al jangan malas belajar ok!

Adib ada set golf ni...dtg aku geram habis patah kayu golf tu bukan pukul dia aku pukul lantai...he..he..

Ejin said...

hehehehe ... tepat sekali kata2 ngko Liz ...aku dapat bayangkan aku pukul kayu golf tu kat lantai kalau aku geram ngan dia nanti ...dia malas nak menulis sekarang!