Tuesday, February 7, 2012

Teluk Chempedak, Kuantan

Fendi sedap sangat mengutuk kata aku dok Ulu ehhh...Nanti kita tanya Duan about our reunion......Abe kite tu busy sokmo...and besides budak budak ni memacam kelas itu ini ade nya..


















Ni testing guna the new interface for blogspot ni...yelah sonang...dulu kita dah masuk tehn keluar semula dok guna lah cara zaman sebelum perang tu...nak susun gambar aje punya payah...
This is Teluk Chempedak...Once a while kita breakfast kat sini...kalau lewat dari breakfast , panas lah sangat ...tepi laut kan...


Cantik and bersih Teluk Chempedak....jom kita breakfast Mc D sini....ada stalls tapi hardly lah pergi

4 comments:

fendifid said...

Lama dh x g mc d for breakfast. Dok tunggu promo kot.

Ejin said...

aku selalu g McD ...sedapppppp ..tapi aku tak gi for breakfast LOL better tunggu double cheese ada hehehe

Liz Duan said...

aku tak berapa berkenan jugak bfast mc d tapi ikut budak budak aje

Ejin said...

aku tak pernah lagi jejak kaki ke TC lagi .....aku rasa lah ...