Saturday, July 10, 2010

Hari sukan Sekolah

Aku bangun pagi sebab nak ke Sekolah EJ...dia masuk perbarisan sempena sukan sekolah. Tapi sebab DSLR aku canggih sangat...gambar jadi comel comel. Layannn.
Aku tak tahu mana satu EJ.
Tak banyak team yang join perbarisan tu. Bagus jugak...sekejapan je selesai...he he he.

Setiap rumah mengikut warna...siap ada theme. Nampak tak robot tu? Itu la theme untuk rumah biru. Masa kawad tu...robot tu tertinggal kat belakang sebab dia jalan lambat...penonton gelak giles masa tu tgk robot try nak jalan cepat.


Yang rumah hijau..theme kodok.

Rumah kuning theme bunga matahari.
Rumah merah aku tak tak ingat apa themenya.
Dulu masa sekolah tak pernah pulak ada theme theme macam ni. Lepas habis perbarisan...sukan pun start...Sebab Ej ada tuition...kol 10.45 aku dah ambik dia untuk hantar ke Smart Readers centre.

1 comment:

Ejin said...

cenonet nyer gambar ...i like yang sunflower tu coz nampak ceria jer ...aku tak pernah merasa perbarisan pasukan sukan ..coz aku tak bersukan ...allergic tahap cipan! aku join perbarisan pandu puteri jer