Friday, July 9, 2010

4 happy seasons

Ok..continue cerita sebelum ni. Once movie habis Fid roger roger aku. I fetched them from wangsa walk...terus ke this one new restaurant few metres from wangsa walk tu. Nama restoran ni Four Happy Seasons.

Here they set up the restaurant with 4 sections according to the season theme. Brilliant.

Autumn...located on first floor ...open area...facing nice view of Ukays & Melawati.

Hujan...so this area takde orang duduk. Next time come here aku nak duduk kat sini. Menarik view kat belakang tu.

Bawah ni pulak Spring. Semi open area kat ground floor.


Ni autumn area.

We chose Winter...EJ la yang excited sangat. Sejuk beku jadinya...sebab 15 degree Celcius. Kat sini ada coat kalau sesapa nak pinjam kalau tak tahan sejuk.


Ej yang sibuk nak Winter area pastu dok sibuk sejuk.


Posing sementara nak tunggu menu.


Yang aku pegang tu...Ej's new toy

Ej suka dah pandai buat bunga guna kiub dia tu.

Fid yang tak tahan sejuk...ordered milo panas.

Seasons special fried rice. Sedap.



Lepas dah habis makan, Ej sibuk nak order Pancake Durian. Punya la banyak...jenuh nak habiskan. Kat sini filing pancake tu ice cream. Kalau kat Sweet Chat...filing durian and cream.
Winter section. Kami tak dapat nak duduk kat tempat cantik ni sebab full masa datang. Sementara nak tunggu dessert...orang sume balik...cepat cepat aku suruh Fid and Ej berposing.

Aku kena tepek pancake ice cream with durian ni...sebab sedap. Wajib di cuba. Masa waiter tu hantar, Fid and EJ lepak kat autumn area sebab diorang kesejukan. Cepat cepat aku roger diorang suruh masuk habis kan pancake ni...sebab aku sorang sah sah tak kan habis punya.

Ej orderd Thai Special chicken wings. Sedap bangat. Sesapa datang sini...sila la order ni...mesti tak nyesal punya. Satanem.
Lepas dah kenyang...terus balik sebab esok EJ ada sport kat Sekolah dia. Yes...diorang baru nak buat sport. Aku pun tak sure kenapa lambat. Ej masuk perbarisan represent tunas puteri.
Ok...chow...habis cerita hari ni. Esok new chapter. Layannn.

3 comments:

Ejin said...

cam best jer tempat nie ..tapi aku rasa yang winter section akan sentiasa full ...kan..kan kan ...

fendifid said...

masa time kami pergi tu section spring yang penuh...sebab hujan...orang tak pi autumn section.

Liz Duan said...

kalau aku pergi ...biar lah season apa pun asal tak ramai org :)