Friday, July 9, 2010

Lunch di USA dan Masa bersendirian

Tengok logo ni...aku snap kat napkin masa lunch tadi. Terus feeling feeling lunch kat USA. I have been to Milwaukee USA Yo...saje nak bakar kejelesan adik beradik 30 smthg...GGG. Eat, Ejin dengan Liz...korang pun ada jugak pi USA kan? (UiTM Shah Alam) ....larikssss.

Padahal dulu masa ke Milwaukee/Chicago, takde pulak aku makan benda yang aku makan masa lunch tadi which is Burger special. Sorry no photo...aku kan dah insaf...kalau food tu takat ala ala je...malas aku nak tepek sini. Aku tepek kat FB je. Tapi kalau food super duper sedap and something yang different yang susah nak jumpa...or really really my favourite...akan aku tepek kat sini juga. Masa tu aku buat buat lupa la nak ikut style kak long kan kan kan.

Abang Ngah tengah memikir jauh tentang masa depan...sampai tembus dinding cafe tu...Penat nak fikir...Nak ronggeng kat mana, Makan kat mana, Jalan kat mana, Bercuti kat mana, Restaurant mana sedap, Restaurant mana belum try...fuhhh...letih di buatnya.

Keadaan cafe ni kecik je...sebab yang besarnya ialah deparmental storenya.

Terletak di KLCC...cafe ni namanya Harley Davidson Cafe. Tapi kenapa napkin dia chop Milwaukee Steak Corner...aku tak pasti pulak. Aku pi berdua dengan kawan, both of us ordered set lunch je. Rm19.90. Ada main course, Mine burger (rasa so so)...kawan aku ambik grilled chicken (tak sedap katanya), Mushroom soup yang sedap, Ice lemon tea yang tak sedap dan dua potong tembikai as dessert. Biler burger tadi yang kurang memuaskan...rasa nak pi makan burger yang sedap kat Bangi pulak. Next week punya agenda la.
Ni masuk bab cerita lain lak. Ej and Fid dok sibuk nak tengok cerita despicable me (agaknya la...ke salah ejaan). Aku tak minat...pastu 3D...malas nak pakai cermin mata yang berat tu. So aku booked online untuk diorang berdua je. Biar mummy and daughter day out la. Aku hantar dan ambik je.

Bersemangat diorang berdua ni nak tengok movie.
Pastu nampak dalam FB fid posted photo dia dangan EJ...first time diorang duduk kat couple seat. Excited la si EJ tu.

Aku pulak...lepak kat umah...buat nescafe...pastu layan tv...sambil makan Pistachio & Almond cookies yang kawan aku bagi, Tortila chips dan salsa sos (kena hati hati check ingridients) yang meletops. Salsa sos ni beli kat Cold Storage. Tortila chips tu ada kat merata rata supermarket...tapi tak semua sedap...kena pick and try la.

Rileks je rasa...tak payah nak rebut chanel dengan EJ...he he he.
Ok...tu je nak cerita.

4 comments:

Ejin said...

aku ada baju Milwaukee ...ngko belikan utk aku masa tu ...ntah kat mana baju tu sekarang!

fendifid said...

Baju tu dah jadi kain buruk pastu nko hadiahkan kat orang.

Ejin said...

itu Liz yang bagi baju hard rock kat bibik...aku punya baju Milwaukee tu elok lagi ...cuma i think aku left it kat Penang ..so, takde chance nak ambik ...but i will selongkar kotak baju aku kat sini ...kot2 ada lagi ...i like that tee - selalu pakai dulu ...

Liz Duan said...

mana ada aku buat kain buruk...???? aku tertinggal kat pekan and end up ke store and end up bibik krobek krobek store and end up bibik amik.....the end!