Monday, July 26, 2010

Se Weekend di PD

Rupanya ada beberapa keping gambar kat PD aku lupa nak tepek semalam. Terpaksa la buat posting baru. Kan dah kena warning tak leh selit gambar kat posting lama. Semalam kat PD masa tengahari sempat pi makan nasi banana leave. Aku sorang je makan nasi. Fid makan mi goreng, kakak aku makan capati share dengan anak dia. Misha all rounder...ambik sikit orang lain punya.

Kari Kambingnya sangat mantap. Kakak aku mintak tapau tapi dah nak habis...dapat tapau sikit je la.
Petangnya biler bosan, aku bawak EJ and Shafique pi mandi laut. Ej sibuk nak naik banana boat tu tapi tak cukup korum. Lagi pun dah petang diorang pun dah sibuk nak berkemas.

Shafique tu takut takut berani. Bile pijak pasir berbatu je...sibuk dia "Atot Atot". Pastu dia diri atas kaki aku.


Sayang sekali airnya kurenglah...macam berkeladak. Time time macam ni yang aku rasa nak pi mandi laut kat Gold Coast Australia ni. Dengan pasir putih bersih dan ombak ganas. Chewahhh...macam pandai berenang sangat.

Yang ni peninggalan masa study kat UK dulu...ada yang beli sendiri ada yang orang bagi souviners. Aku pun tak tau apsal aku beli penanda buku padahal aku bukan baca buku cerita pun.

Yang ni pulak beli kat Robinhood Tales/Forest. Ej jumpa dalam laci. Yang topi robinhood dah hilang tak jumpa jumpa dah.
Ok...tu je...nak cerita

9 comments:

Ejin said...

ngko nie posti carca merba ...tetiba ada book mark and that bulu thingy! ishhh tak menepati quality aku betul lah ...

Ejin said...

awat muka Fid serius benar baca majalah tu? macam merajuk sebab ngko tak bagi dia makan GGG

fendifid said...

Malas aku nak buat posting lain semata nak tepek book mark tu...kah kah kah.

Fid tengah lapar...mi goreng dia lambat

Ejin said...

lama aku tak mandi laut!!!! Misha berani ke naik banana boat???

fendifid said...

Misha tak pernah naik boat sume tu...tu yang dia teruja nak try

Ejin said...

laaa... jgn jadi macam aunty liz sudah ..."aku nak turunnnnnnnnnn" masa boat kat tengah2 laut GGG

Liz Duan said...

member sebelah fend yg sedang membaca tu concentrate betul...ingat buku ilmiah apa sgt...kaedah nya HELLO...my favourite jugak tu he..he..he...:)

to korang berdua sudah lah kutuk aku....i hate sea lah...jalan tepi tepi ok.....nak mandi laut ke hapa haiyo....terus jadi dayang senandong

fendifid said...

Kak long ...kutuk nko tu pengubat rindu Ejin...takde sape nak layan dia ber email biler nko cuti panjanng...redha je la ye.

Ejin said...

aku pulak ....dia yang sebenarnya lonely takde org layan beremel ...sebab masa ngko ke HK/Bandung, aku plak tak masuk opis - ada conference kat Kuching. cuma ber-sms ajer ngan dia kah kah kah

But liz, cepat lah balikkkkk ....lama tak beremel :-)