Tuesday, October 12, 2010

Konvo - Part 2

 *** banner depan pejabat am fakulti ***

Nie dia sambungan posting konvo aku ...pas abis majlis konvo tu, we all had our teas (kalau masa aku convo dulu, we had scones and creams with strawberries and chocolate eclair) ...pas makan2, sembang2 ...we all pi jumpa our students, opps ...our graduates  ... muka masing2 happy giler, and the parents and relatives jugak muka berseri2 happy ...sayang nyer it was raining masa tu ...kesian parents and the students ...but at least ujan tu mengurangkan panas masa tu ....and ujan tak lama ...

masa nie lah kami mengalahkan artis ...ramai students nak bergambar bersama2 kami ...hehehehe ...sebab panas, makeup cair ...muka berkilat la jadi nya hehehehe

here are some of the photos taken that day ...

their happy faces say it all ...



banyak gambar sebenar nyer ...and from camera students lagi, from official photographer lagi ...giler ..semua org mmg pantang nampak camera ...sengih semua hahahaha

 yang nie our ex-student yang kini jadi our tutor (gambar atas)...boleh dibuli hehehehe ....

 by this time, aku dah lost count of berapa kali aku "ditangkap" utk bergambar :-)

even as I was leaving my office pun sempat lagi bergambar ...this was the last photo that day ....balik letih yang amat ....sampai rumah, Al plak posing ngan robe and mortar I hehehe


good boy! train him early ....

10 comments:

Liz Duan said...

graduates yg terakhir tu comei:)

lecturer rambut sampai macam kuyup by the time petang....ishhhhhhhh gi salon!

fendifid said...

sah sah berlengas...dengan orang ramai sumer.

kak long masa grads sempat pi main snow kat castle cardiff tu. ha ha ha

Liz Duan said...

berjalan kat bandar cari parents aku hilang..lol...lari dari aku gi pizza hut ke hapa, sebab aku sebok tak leh makan itu ini haram...lol

Ejin said...

Liz - tu dah kena ujan punya pasal lah ..pagi tu kol 8.30 aku dah ke salon for my hair wash and scalp treatment tau ..tapi ujan buat hal plak ....huhhuhu dah le muka berminyak :-)

Ejin said...

graduate yang last tu excited tengok ada mortarboard ...sebab mcm gambar graduation daddy and mama mama dia ...siap belek album lama nak tengok gambar graduation daddy dia just to compare the squarehat!

Eat said...

Vogue lah kau Ejin. tapi sungguh kecik compared to students..hehe.

fendifid said...

kak long...biler korang pi graduation...yang aku ingat aku kat umah korang jadi maid...siap masak kari ayam...korang balik je terus aku jami makan...Uncle Ngasri puji sedap.(sungguh mengambil hati)

Liz Duan said...

kau masak mmg no 1...kasi kembang sikit :)

sW33tdARLiNG said...

Salam Tuan Umah,

Pemberitahuan, saya dah bertukar bloglink yang baru... http://sw33tdarling.com.. anda dijemput, silalah berkunjung

Unknown said...

Congrats..