Monday, October 4, 2010

Ramah Tamah Aidilfitri peringkat uni ...

this is the second time uni aku buat (that i know of la..) majlis ramah tamah aidilfitri peringkat uni..last year aku tak pi sebab it clash with my class...this year aku pi ngan Bemen ....basically all the faculties and institutes buat stall makanan masing2 ...dihias cantik2 ... and sesiapa pun boleh makan dimana2 ....


one of the stalls ...aku ambik Prof Wan punya gambar :-)
(p/s aku bawak camera ari tu tapi bateri flat ...bagussss sesangat kan!)


orang ramai sangat ...and cuaca panas sangat! I think aku kat sana about 30 mins ajer ...dah berpeluh2 ....pas makan2, ronda2 ..jumpa kekawan aku chow .....

(muka berpeluh yang amat weiiii)


elena siap sedondon ngan alif ...aku suka colour brown nie ....


yang nie plak cam kumpulan panca sitara ...hahahaha elena siap make a joke, and she asked Dr M "meja nie untuk org buta ke?" ...hehehehehe tak puas ati diorang ....hehehehe ...


tapi siap naik pentas plak tu ....masa tu ada pertandingan karaoke ...nyanyi lagu Tragedi Oktober ....ok lah, very sporting guys...aku tak tau pun sapa menang ...aku dah lama chow masa tu ...

here are some of the pemandangan di majlis tersebut ...semua gambar, except for the first two, adalah courtesy of Faizule ..our faculty's official photographer ...the first two tu gambar from Prof W ...thanks!


yang baju merah tu is a visiting professor from US ...


so, raya peringkat uni dah selelsai ..pas nie peringkat fakulti plak ...but it would be after the end of syawal coz clashes with other dates ...watch this space :-)

5 comments:

Eat said...

Amboi.. meriahnye.. tak nampak mcm panas pun ejin?

Ejin said...

panas lah weiiii ....peluh2 tu yang aku tak tahan ...

Liz Duan said...

elena cun berbaju kebaya...and those guys with sunglasses...emmmm....no comment lah :)

fendifid said...

nampak meriah sangat...kumpulan panca sitara tu patut ada sorang penyanyi perempuan...patutnya Ejin join group tu.

Ejin said...

NO NO NOOOOOO ... aku belum cukup umur utk join kumpulan itu hahahaha