Friday, October 22, 2010

Jamuan makan-makan ....

aloooo semua .....giler lama aku tak mengupdate blog nie ...sibuk sangat ..nie pun curi2 update ...i promise myself i will just spent 15 mins top utk buat posting ...before sambung kerja :-)


Last week, opis aku buat jamuan makan2 ...sebenar nyer nak buat jamuan raya, but dah terlebih plak sebab dah bukan syawal ...nak buat awal, sibuk ngan konvo plak ari tu ...so jamuan tetap diteruskan ...jamuan raya and jamuan penghargaan for all the works masa konvo ...aku dengan letih2 nyer pun datang jugak ...antara yang terawal datang hahaha ....ngan haslina ....masa tu mmg masa yang amat sibuk, but makan punya pasal harus didahulukan  LOL ...and aku tak banyak ambik gambar ...tak koser nak kuarkan camera...concentrate makan and sembang jer ...


tapi pudding nie mmg menarik perhatian ...very colourful!



Food byk sangat ...ikan bakar (very yummy!), rendang daging, daging kicap, ayam masak merah, ikan trubok masin, kerabu mangga, sambal and ulam2, lemang, kuah kacang ...bubur kacang hijau ..pelbagai pudding, kuih, acar, fruits ...and macam2 lagi lah ...ketat perut jugak lah LOL

Buat kat main office jer ...biasa kiter buat kat meeting room ..this time meeting room jadi tempat makan plak ...macam nie senang minggle kot ....


staff opis aku ...masa nie diorang dah start upload gambar taken masa tu jugak ...sampai sekarang aku tak mintak copy from them hahaha ...esok lah aku ambik ...aku sibuk tahap cipan!


nie lah my "partners in crime" ...kitorang bertiga nie muka letih sebab berjaga malam nak siapkan report ...tapi makan and joli diutamakan jugak ....and that report masih menghantui kami bertiga ....and muka2 kitorang sekarang nie lebih teruk dari gambar kat atas ...i got my panda eyes and eye bags ...cannot wait to finish the report ...


ok lah ...my 15 minutes is already up ...masa utk buat kerja lah plak ..si Alistair dah nyenyak kat sebelah aku nie ..best nyer jadi budak2 ....till the next posting yea ....

5 comments:

fendifid said...

15 minutes? lawak lawak...asal ado.
food banyaknya..mesti tak habis.
rajin tul orang yang buat jelly puding tu main dengan warna.

biar la sesibuk macam mana pun...di mana ada food...di situ la ada ejin. lariiiiiiiiiiiii

Ejin said...

15 mins utk upload gambar, resize gambar and buat posting ...ok lah tu daripada aku menyepi seribu bahasa ...

food mmg banyak ...we all siap tapau balik ...and last statement tu aku rasa menepati ciri2 ngko kan??? kan?? LOL

Liz Duan said...

agar2 looks nice

hazel said...

agar2 tu betul2 mengoda..hehehe psstt pstt ejin,..leh kasi resepi ka?..*malu*

Ejin said...

Lin - bukan i yang buat ...taktau siapa yang buat sebenar nyer ..one of the staffs rasa nyer ...nanti lah i tanyakan kat diorang :-)