Thursday, October 21, 2010

Dekat tapi Jauh

Tadi kami lunch kat medan selera belakang umah ni. Very the famous for ikan bakar. Ramai member aku selalu makan kat sini biler nak layan ikan bakar. Aku jarang sangat pi situ sebab susah nak parking keta. Sentiasa penuh je time lunch. Medan selera ni macam dekat tapi sebab parking punya pasal...rasa jauh je. Baru baru ni Reen and office mate dia drive ke Keramat ni untuk lunch ikan bakar kat sini. Mantap.

Ej kalau food kena dengan tekak dia...dia akan makan banyak..yang kat pinggan aku pun dia tolong makan kan. Sib baik la aku kenyang pagi tadi makan bihun dengan sotong dan paru. Sejak jadi full time husband ni...routine aku ialah makan, tidur, drive, makan dan makan lagi. Seronoknya. Pastu layan TV....sampai biler buka semua chanel cerita semua aku dah tengok. kah kah kah.
Tadi balik umah untuk EJ tukar baju ke baju Sekolah Agama...aku dapat parcel...rupanya menang voucher untuk dinner. Settle plan ronggeng Jumaat ni...dinner free...yahooo... rezeki jangan di tolak. Ok..tu je nak cerita.

5 comments:

Ejin said...

yea lah yea lah ...suker le tu ...

Fid - please lah baca komen ku ini - sebelum pi kerja, sediakan satu list chores utk cik pendi buat ...aku suggestkan
(1) cuci kipas LOL;
(ii) cuci tingkap
(iii) cuci langsir

hahahaha ...

fendifid said...

ha ha ha...ejin punya list...tu cam dengki je...kah kah kah.

Ejin said...

tak kira ..sebab mmg jeles! Kipas cuci ok ...mana tau kang Kak Long ngan aku datang buat spot check :-)

Liz Duan said...

yelah buat lah kerja berpaedah sikit...ishhh..ishhh..ishhhh

fendifid said...

aku bg Fid dgn EJ food therapy...terus lupa bab bab cuci mencuci...tolong la Astro tayang crite best best sikit...asyik dok ulang ulang je cerita lama.