Sunday, October 17, 2010

Chillies dan Magica

Semalam Ej dok pujuk bawak dia pi tengok Magica selepas dia habis study...terus roger roger Zamreen dan Nuarlin. Semua pun set nak bawa anak anak pi layan Magica. Abah Nuar takde sebab kerja, since Fenfid memang plan nak ke Ampang pi umah Fid's sister...ajak Lin ikut keta kitorang je.

Petangnya aku beli tiket online...yang ada dan waktu sesuai cuma kat 1U atau Alamanda. Kami decided ke 1U. Plan asal nak pi makan kat Kota Damansara tak jadi sebab kesuntukan masa. We went to chillies aje. Senang sebab dalam 1U jugak.
Pasangan Remaja dan Adik
Yang ni masa kena tunggu turn untuk dapat seat. Dah sampai kat 1U lampu minyak dok nyala...sebab minyak dah nak habis. Aku dropkan Fid, Ej, Lin dan anak anak aku terus pi cari Station minyak...main agak agak je...nasib baik memang betul tekaan aku ada stesyen minyak kat belakang 1U tu.

Lin and kids...Nuar kena kerja...tu yang anak anak cam kureng girang sikit...missed kat Abah katanya. Anak manja betul budak berdua ni.


Love Bird...tengah menghitung hari nak tunggu cuti Deepavali ni.

Masa kat chillies...ordered macam macam...puas makan...tak hingat punya.

Kids ordered chicken strip and fries.

Lamb Shoulder...Zam share dengan aku.

Beef Nachos


Combo Fajitas. Satanemmm.


Chillies...kureng di gemari.

Tripple Play...terangkat.

Salad...sedap gak.
Lepas habis je makan...terus ngam ngam time masuk panggung. Zam dgn aku lepak kat luar dgn Hafiy...yang lain lain sumer pi layan Magica. Lepas tengok wayang tu...Nuar roger roger ajak lepak kat area Mont Kiara pulak...area tempat dia kerja. Kami lepak kat Restoran Mamak Pelita Nasi Kandar...layan roti tisu, tosey dan ayam tandoori. Minuman kat sini sumer power power...memang kaw kaw punya. Lepak sampai midnite baru balik.

10 comments:

sW33tdARLiNG said...

bestnya makan2 & berjimba ramai2


www.sw33tdarling.com

Liz Duan said...

now i am longing for Chillies....nyampah aku fendu ni!

fendifid said...

Kak Long...mai la ke KL...boleh shopping terus.

Ejin said...

fend - aku nak cillies le plak ..abis tu Bubba Gum camne???? aiseyyyy ngko nie ...mengelirukan choice aku LOL ...

triple play and that fajitas tu aku suka!

fendifid said...

If you ask me...aku pun choose chillies. Berbaloi baloi.

Kalau pening...dinner chillies...dessert bubba gumb. Meletops.

Ejin said...

lunch nasi dagang, pastu dinner chillies, dessert bubba gump ..and music Bora Ombak ....I wish I have more time kat KL LOL ....

Liz Duan said...

korang ni makan baca bismillah ok....tekak memasing mengalah kan hantu raya :)

Ejin said...

...and mengalahkan ngko yang pregnant LOL ...

fendifid said...

nanti kiter plan ye ye...passtu tak jadi...lupa ke pengalaman lalu?

Ejin said...

LOL ..aku pon teringat planning tak hengat bulan March lepas ...even masa dok beremel tadi pun ada terlintas di ati ...tapi mintak2 tak menghampakan lah ...