Sunday, October 31, 2010

aktiviti students

lama dah nak buat posting nie, tapi terbengkalai sebab busy ....since report aku abis petang tadi, maka malam nie and esok aku akan joli2 ..relax2 sket ...and biler belek2 folder gambar ternampak these photos ...taken masa hari students buat stalls jual barang2 utk kursus pembudayaan keusahawanan dorang ...aku pi ngan haslina and bemen ..to  giver our support :-)

macam2 diorang jual ...accessories like gelang, rantai etc pun ada ..aku beli 2 bangles - yang mutiara sabah tu ...but the rest yang aku beli adalah makanan ...LOL apa lagi kan ....


jual mekap pun ada :-)


nampak camera ajer, terus tersusun hehehe ...muka tetap ceria walaupun panas terik kat luar tu

diorang nie jual cendol kalau tak silap aku ...


diorang dok promote cupcakes ...cantekkk cupcakes tu ... nie dia close up nyer


gambar aku takde ..sebab mala nak ambik ..panas giler masa tu ....so aku ambik gambar org lain jer LOL ...

Bemen and Haslina ...masa nie stall nie dah tutup ..semua barang diorang dah abis dijual ...


yang bab2 jual menjual nie is part of their assignment ..kan nama pun kursus keusahawanan ..one of the kursus yang semua IPTA kat Malaysia ada ...so, markah tu bergantung ngan marketing style, profit etc etc lah ...nampak cam fun ...tapi panas tak tau nak kata  ...

4 comments:

Liz Duan said...

beli food ajer...tu nampak ada selera tomur...tak de nasi dagang ke?

Ejin said...

takde pun ...nama jer selera timur ...jual sushi ada lah ...

Eat said...

Selera timur diorng tu Japan kot.. bukan Kelate.. hehehe...

Bestnye.. kita pernah buat camni kat masa ALevel dulu..alah yg gambar kita berempat pakai baju traffic light tu..

fendifid said...

KIsahnya...kita ni dok ingat malaysia je...tu yang ingatkan pantai timur...rupanya strudent semua berpandangan WORLD.