Tuesday, April 24, 2012

Lemas di Lautan Tulips

Dulu kat University aku cuma banyak bunga daffodils aje. Itu pun biler dah banyak habis di mesinnya semua bagi padang clear balik. Trip kali ni dah katanya musim bunga...aku berpeluang tengok bunga tulips yang banyak. Terpegun gak tengok. Tapi member aku pernah ke Amsterdam dan Belgium...dia kata kat sana lagi menarik da'bomb. Bunga bunga ni aku snap photo kat BATH. A very beautiful city. Nanti aku tepek pulak photo BATH city.  Jom layan dulu picture bunga tulips.







Cun bangat kan.
Tak sangka kan...dalam hati ada taman.


Yang ni pulak pokok apa entah la...tapi banyak ada merata rata.



Yang ni lagi cun sebab tak campur bunga lain.


Tolong tolong...kami lemas dalam lautan tulips
Macam lukisan kan kan kan.
Nak jugak selit muka kat bunga...LOL
Yan ni ada tulip warna merah darah.
Seakan akan tulip hitam. Sesapa minat bunga...mari la melancong ke Europe pada musim bunga. Mesti seronok berposing sakan dan snap photo bunga semua. Cuaca pun ok sejuk sejuk sikit tapi ada masa panas...gambar terang benderang. Kalau malam pun cun biler snap photo...yang bestnya malam lambat...dan siang awal...kol 7 pun masih cerah lagi...ramai orang berjogging kat Taman kalau tak hujan. Apa tunggu lagi...jom melancong musim bunga ke London. LOL.

3 comments:

Ejin said...

Cantikkkkk ...tapi aku stil suka daffodils more hehehe ...closeup photos of daffodils please?

fendifid said...

daffodils belum jumpa yang banyak banyak...tu yang takde closeup...sebab kalau jarak jarak sangat...tak cun biler close up.

Liz Duan said...

Adoiii tooo yellow lah...
I like pokok pinkish tu...but nice pictures semua