Wednesday, April 25, 2012

Shopping Mall Westfield di London

Hari ni malas betul nak gi jalan jalan...aku g office kerja kerja kerja. Apakah? Siangnya sempat gi Harrods aje...pastu siap ambik harrods card. Padahal dah berbelas kali di offer kad harrods tu...aku tolak baik baik...pastu entah camne...hari ni tersign up pulak kad tu. Macam la aku regular shopper kat harrods kan. Katanya boleh guna untuk purchase online. Boleh jugak pakai kat harrods KL kot. Nanti aku tanya biler ke harrods.
Sekarang kan dah mahir selok belok harrods ni...turun naik naik lif...ni sempat aku snap photo lif. Bergaya hebat lif kat harrods ni.
Atasnya pulak.
Lepas office aku ke Westfield pulak...naik bas aje...kan dah terror katanya. LOL. Kalau naik bas...kena naik yang menghala ke whitecity. Kalau naik underground...stop kat Sherpherd Bush.
Lepas office hour pun terang benderang lagi. Bestnya kan.
Bus Stop ni la tempat aku turun.
Westfield ni macam malls kat KL tu je.
Ada dua wing...satu yang butik butik...satu lagi malls besar besar...macam next, M&s, Selfridges dan lain lain.
Nampak lak restoran Malaysian food. Aku ronda ronda shopping sampai lebam pastu terus ke Jom Makan.
Chicken wing percik
Tomyam poktek udang
Siap dengan air lychee.
Dalam restoran tu.
Balik umah...ada ribs pulak...member aku belikan. Sedap jugak ribs kat sini. Murah lak tu. 3 pounds lebih je harga.

Seronok nya bershoppingkan...tak hingat...ha ha ha. Liz dengan Ejin kat Singapore pun tengah meroyan bershopping sakan kan kan. Layannn.

4 comments:

Liz Duan said...

Ngada noh dah sign up bartu nak tanya blh guna kat msia? Mesti cari alasan nak jumpa minah saleh...ngadu kat fid kang...

By d way...ejin bought 2 jeans..beria dia cuti cuti singapura...

Ejin said...

Yes, aku terjebak lagi ....mak tiri soh try and beli hehehe ... 2 pairs of jeans, kasut and ultra expensive nail polishing set ...nearly beli dress jugak tadi tapi rationality prevails lol

fendifid said...

Amboi korang...bershopping sakan korang...lepas geram nampaknya.

Ejin said...

Nasib baik aku kat sini 3 malam jer ...kalau berminggu bengkok cc aku ...