Friday, April 20, 2012

A night in London

Semalam penat giler berjalan...balik je aku tak larat nak menaip posting. Sempat load gambar je. LOL.

Lepas kerja sempat g Harrods lagi...aku terus naik g tempat Harrods gift je kot kot ada benda murah. Tak sempat nak ke toys area...terpaksa la aku curi masa untuk ke Harrods next week. Muak katanya...tapi cam tak puas puas gi sana. LOL.
Semalam masa lunch aku ke mini market...aku beli cheese cake ni...sedap la pulak. very soft and tak manis sangat. Yang ni light lime.
Member aku sorang ni suka nak berjalan malam malam kat Kota London ni. Sebab banyak tempat cun cun biler berlampu bagai ni. We went to covent Garden. Pastu walked to Trafalgar Square. Cun kan snap photo kat sini. Very Classical.
Yang kesian tu kan. Member aku snap photo aku cun cun aje...tapi biler aku snap photo dia...tak cun. Macam kat sini kan...photo yang aku snap untuk dia nampak cam dia mendongak...lawak giler tgk. Kat fb korang boleh nampak aku snap untuk dia...buruk giler.
Menapak lak ke Westminter...memang meletops la kalau ke area ni malam malam. Penuh dengan tourist...nak berposing pun cam kena ikut turn. LOL.
Wajib la kan...siaran ulangan berposing dengan Big Ben. Nko Ader? Lariiiiiii.
Berlatar belakangkan Thames River. Jalan sampai sakit kaki.
Ada lak lampu tak berfungsi kat sebielah Big Ben tu...spoil aje. Kalau tak mesti lagi cun.
Kat area Seven Dials. Happening dengan pubs aje area ni.
Seven Dials jugak.dari sini ada 7 lorong kita boleh jalan jalan ada banyak kedai kedai untuk window shopping.
Area ni ada beberapa theathe
actuallynya ada map untuk lorong lorong tu.. tapi tak nampak lak sebab pencahayaan kureng
London eye memang terbaek la scenerynya di waktu malam.
ada cacat sikit sebab  lampu tak berfungsi kat part sebelah big ben tu....kena datang sini lagi next time lol. In 3 months time kot kita datang lagi tengok lampu semua berfungsi dengan baiknya.

Agak agaknya photo Singapore boleh se cun ni tak? lariiiiiii.

2 comments:

Liz Duan said...

jenuh kawan kau layan engkau tangkap gambar ni weeiii
Lawa tu bear harrods ke?

Ejin said...

Hahahahaha ...kesian kawan ngko!!!

Aku nak lime cheesecake tu!!!