Thursday, May 21, 2009

bangunan besar gedabak!

korang teka apakah bangunan ini ....salah satu bangunan yang tersergam megah kat uni aku ....




Looks like foyer shopping kompleks sket2 ...tapi sebenarnya ini adalah ....


Yup, our library! giler gedabak besau nya ...tapi aku selalu pi Tingkat satu je pun! Yang lain2 tu jarang yang amat aku pi ...sebab takde sangat kaitan ngan aku....aku la nie dah rajin pi library compared to masa kiter buat A levels dulu. Dulu2 tu aku ngan Liz le selalunya masuk library kat Seksyen 17 tu after balik lunch ...bukan apa...sebab panas kat luar and library ada aircond! kah kah kah ...sampai Newcastle baru aku menghargai betapa pentingnyer library ...ceewaaaahhhhhh hehehehehe ...



Ari tu aku pi cari buku sebab nak buat preparation untuk the coming semester (due to start in July)...aku akan ajar subjek yang baru - jadi kena le banyak membaca ....




3 comments:

Liz Duan said...

Cantik nya Ejin...ok lah aimran nak gi uni kau..he..he..he...nanti malam suruh dia tengok...

fendifid said...

aku tak pernah suka library...aku prefer midvalley, klcc dan yang sewaktu dengannya.

Ejin said...

amboi liz ....laju ngko promote kat aimran ..kan aku kata aku nak aimran, afi, misha ke oberseas..nanti senang aku nak jalan2 ke sana!