Tuesday, May 19, 2009

Transformasi ulangan

Weekend hari tu dah buat transformasi tapi sayang sekali banyak sangat food sampai ramai yang tak merasa lempeng kelapa. Atas permintaan ramai, fendifid repeat semula transformasi lempeng ni untuk di siarkan kat blog ni. Geng ronggeng kata tak dapat rasa dapat tengok pun jadi la katanya. Maka gigihlah fid mentrasformasikan benda benda ni.


Hasilnya biler aku sampai umah semerbak harum bau sambal tumis. Di tambah pula dengan harum lemak lempeng kelapa tu. Apa lagi. Balun la sesedap rasa. Satanemmmmm.

4 comments:

Ejin said...

Nampak yummy ...but aku tak pernah makan lempeng kelapa ...tak pernah ada dalam diari pemakanan aku selama ini ...so, fid, nak request ngko buat nie kalau aku visit korang bole?

Mard said...

mmg best lempeng kelapa ni... cicah gule pun dah...pergghhhh...best giler. lawan plak dgn kopi-o pekat. mmg syiok...!!! all in all, sedap camner pun modern food, tradisional food gak yg da besh in da world!

peace
;-p

Ejin said...

weiii kalau sume dah kata sedap, pls le share cara camne nak buat ...tak kan aku nak tunggu sampai kl baru nak rasa kot ...

fendifid said...

kah kah kah...ejin...senang gilos.
tepung, kelapa parut(putih saje) dan garam...nko gaulkan...pastu buat lempeng. Kelapa parut tu kalau dapat yang muda lagi best. yes...makan dengan gula pun dah sedap dah.