Saturday, May 16, 2009

Dream comes true?


Semalam pulang saja dari kerja aku check mailbox ada surat ni. Aku dok ingat Mard hantar aku kad jemputan kahwin adik dia.


Bila buka, rupanya kad kahwin Junior Uni aku. Akan berlansung di Segamat Johor pada penghujung cuti sekolah nanti. Tapi takde apa yang specialkan kalau setakat terima kad jemputan kahwinkan kan kan. Haaaa korang silap. Ini adalah kad jemputan yang satu kejutan. I was invited as a VIP. Tak pernahkan terfikir aku jadi VIP. Dok sibuk kata nak tumpang Lindu yang akan jadi VIP pastu adik beradik lain setakat tumpang semangkuk je glamournya kan. Haaaaa...korang tengok bebaik kat bawah ni.


Seperti yang ku selalu ucapkan. Angan itu Salam menggapai impian...kah kah kah. Ketawa sampai tergolek sumer....kah kah kah.

5 comments:

Mard said...

oit Dato' Fendi Pitt,
kad on the way le...
hehehe...
pos lepas solat jumaat semalam

fido said...

klu cam tue.. aku "Datin Jolie" lah erk?? ahaks!!

Liz Duan said...

nak jadi Jolie kena buat bibir juir...yg tu kena belajar dgn ejin

Ejin said...

kena kat aku jugak! Datin Jolie, biler kiter nak joli2 lagi???? hehehehe

Mard said...

fid... tunggu kad tu... nanti kau tau... hehehe