Thursday, January 13, 2011

berakhir satu kursus ...

Last week aku kena isi my performance review document ...masa tu lah aku nak kena refer back what i have done in 2010 ...and masa isi borang tu, aku teringat aku dah officially abis my kursus PG Diploma Pengajaran & Pembelajaran ...but belum buat posting (see, sempat lagi fikir pasal blogging tu!) ..and today, since kurang busy (Al pi kacau adik i, leaving me free to browse my laptop for photos!) maka kiter teruskan lah posting nie ...sebelum menjadi basi dan berulat!


as expected, ceremony was held bulan dec ..cantik sekali date nyer 10.12.10 ...hehehehe bertempat di Pullman Hotel ....we were the last batch yang buat convo dinner and ceremony di hotel ...pas nie all PG Dip ceremonies akan dibuat in-house kat dewan uni yang baru (p/s Bemen - jgn jeles!)


it was a great night ..dapat jumpa balik ngan geng-geng aku ....this is the time kitorang mengenang betapa stress nyer buat kursus tu esp bab bab assignment and exam ...alhamdullilah, my results was ok (malas nak brag kat sini LOL)


food? aku tak ingat sangat food malam tu ...kira tak best le tu kan ...LOL ..i also only snap a few ajer sebab aktivity utama adalah bercakap2, bergossip2 dan bergelak ketawa!

udang butter ....

pencuci mulut ...longan and sea coconut combo

with Saloma ...punya le nak cepat balik, ambik gambar pun ala kadar ...topi ntah betul ntah tidak kitorang pakai LOL

It was fun actually, jumpa kekawan ...makan2 ...and ada band for entertainment malam tu...but aku was rushing balik malam tu, tak sempat take photo individu (ada official photographer) ...pastu balik tu boleh aku lupa tempat aku park kereta ...menggaggau le kejap ...rupa nyer kat Basement 2 ..aku sibuk carik kat Basement 1 ...

Door gift - now aku gunakan utk simpan gula2 and chocolate!

6 comments:

bemenwong said...

No more hotel ceremony for my batch... not fair!!!!!!!!

Ejin said...

hahahaha at least your batch merasmikan Dewan baru ...ok what! Imagine kan, dewan baru but catering food for your PG Dip is from Keranji Foodcourt LOL ...

fendifid said...

Bravo...byknya qualification paper for u. Aku 1 je la. Malasss.

Ejin said...

thanks ...course nie adalah wajip for us kat uni nie ...teaches how to teach, classroom management, camne nak set soalan etc and siap ada teaching practice lagi ...but, i am glad mine was over and done with!

Liz Duan said...

apa cerita pasal qualification paper and what not ni??? i saw the baju...baju cantik ejin...like the colour and the motive...dari bunga2 byk2, :)

Ejin said...

thanks Liz ...kain tu dibeli secara online from FB LOL ...hehehehe aku suka colour tu, black and white ..sesuai utk meeting jugak!