Tuesday, January 11, 2011

Fish spa therapy

Dulu kak long pernah buat similar posting kan? Aku seriau sebenarnya but ntah macam mana aritu aku termakan pujukan adik aku! oppss lupa ...event nie happenned last Nov yea (separuh basi beb!)...lupa nak buat posting ari tu! anyway, masa jalan2 kat Jusco, ada le nampak this offer - adik aku pujuk mak aku buat fish spa ...punya le aku ngan mak aku nie suckers - termakan pujukan adik aku tu ....


mak aku paling beriya2 nak cuba ...the moment dia celupkan kali dalam air ajer, terus ikan2 tu serbu Kah kah kah ...terdengar le mak aku menjerit2 ...adik aku yang konon akan buat jugak nie, terus kecut perut and tak jadi buat ...which left me saja neman my mum ...my mum kata dia akan tarik aku kalau kami biarkan dia ajer buat spa tu hehehehe

*** mak aku menahan geli ...and aku takut nak masukkan kaki dalam air!

purpose nyer spa nie, according to org tu lah, is to makan our sel kulit mati ...and to improve blood circulation etc ....ntah le labu ...aku buat sebab terpaksa LOL ...yang aku buat tu costs RM5 for 10 minit "dimakan" ikan ...ikan2 nie toothless ...tak sakit tapi SANGAT SANGAT geli ....


nie lah minah yang menipu kami ...dia ajak kami buat spa, tapi she chickens out at the last minute!


mak aku kata kaki dia licin sket after the spa tu ...and kesan2 hitam kat kaki dia pun ilang ...so, it does works wonders, as long as korang tahan le ..aku rasa that was my first and last ...geli sangat, tak tahan aku!

7 comments:

fendifid said...

Dulu dapat voucher free tapi x try pun. Cam x best je.

Ejin said...

best if tahan geli ...aku cannot tahan ...sekali tu aku tersepak ikan sebab geli, melambung ikan tu ..nasib baik owner dia tak nampak!

Liz Duan said...

Not bad actually sebab dia makan cell mati, dulu masa aku buat..ikan semua kerumun kat kaki aku, budak2 tak byk ikan -org tu kata it shows aku krg minum air ..

Eat said...

Weeiii.. aku pg the same Fish Spa last 2 weeks..

The makcik yg jaga tempat tu pun same makcik.. What a coincidence..

Eat said...

Liz, apa ke kaitannye kurang minum air dengan ikan tu? Bukan ke ikan tu elok berenang2 dalam AIR? kenapa nak suck air lagi dari kaki kau tu?

HAHAHAh!! Confuse gue dgn jawapan kak long tu..

fendifid said...

Aeeeleee ita ni. Tu punx tau ke...bila kurang air...byk la taik kaki kering kat kaki liz tu...byk sel mati...tu yang ikan suka. Kaki the kids kulit cun bersinar cukup air...ikan x mari la.

Liz Duan said...

hi makcik pharmacy ni...ikan minum air ke? tepat sekali jawapan mr al fendu 10 markah