Sunday, January 2, 2011

Countdown 2011

Selepas dinner kat Tony Romas 1 MK kami terus ke Solaris. Suasana kat sini macam pesta. Sepanjang jalan di tutup penuh dengan kerusi meja orang dinner sempena New Year Eve. Pastu kat tengah tengah ada stage and concert. Sebelum sebelum ni celebration New Year Eve di buat kat depan 1MK tu...tapi tahun ni di tukar ke Solaris. Bila ada kelapangan nanti aku plan nak makan makan dan lepak lepak kat area Solaris ni...nanti aku buat posting. Dah ada beberapa restaurant yang di aim. Tungguuuu.
Berposing dulu masa baru sampai area ni.
Berlatar belakang kan suasa pesta. Bising dengan concert...dengan orang bunyikan hon.
The COCO family.
Nuar and kids...nak ambik gambar deco tu...tapi terlalu terang.
Kami mencari spot untuk tengok pertunjukan bunga api. The kids dok melayan lampu lampu kat KL ni guna cermin kertas yang dulu kami dapat masa ke HK disneyland.
Pasangan Remaja.
Motip??? aku pun tak tahu
The COCO
Kami berdiri kat tingkat atas hujung jalan utama...punya la happeningkan.
Dari Solaris boleh nampak view KL yang cantik..and banyak highway bersimpang siur.
Konon masa ni memasing ingat dah dapat the best spot. Kisahnya non ado.
Rupanya bunga api dari atas bumbung yang kami berdiri tu...nampak sayup sayup je...lawak tul. Tapi bunga apinya 5 minit je...budget kurang kot....tapi dari Solaris ni boleh nampak KLCC and bunga api kat sana 20 minit rasanya.
Bergambar beramai ramai sempena outing yang fun giles. Walaupun the kids kekadang buat perangai...bebel tetap bebel...diorang merajuk pun kejap kejap aje.

1 comment:

Liz Duan said...

fabulous year ahead korang..