Tuesday, January 4, 2011

Perasmian Tergempar

Tu dia....tajuk tak leh blah. Saje je abang ngah buat gempak. Selepas kealpaan diri sendiri yang menyebabkan camera sebelum ni rosak...baru dapat ganti yang baru...tapi sesekala kena jugak la korang layan gambar blur...sebab kalau nak fast load ke FB terpaksa la kan guna BB jugak.

Untuk merasmikan toy baru ni...EJ siap declare diri dia as my Pro Photographer...pastu dia kata I will be her main model. Layannn.

Sebagai peminat makanan...wajib la toy ni di rasmikan dengan photo makanan.
Masak lemak daging salai. Dah makan kat gerai...tapau bawak balik jugak. Kalau ikut plan terbaru...esok nak repeat. Ejin...jom join. Apakah?
Pucuk ubi masak tempoyak...perut Fid terus memulas angin kus kus lepas makan sayur ni. Terlupa pucuk ubi penyebab angin.
Petang layan pulak dengan lempeng...sedappp.

Untuk photo seterusnya...hasil from my new Pro Photographer...jom layan.
Nasib baik memasing semua kaki posing. Dengan rela hati melayan instruction Ej.
Nuarlin datang ke Keramat...nak makan kat restoran Mak Tim...pastu aku lupa lak tutup hari Isnin...so kami layan restoran Rashid aje.

Lepas ni macam macam aksi ada. Teruja dengan toy terbaru.






Next month...mamat hensem ni 25 tahun kembali. Apakah? lariiiiiiiiiii


Lepas ni gambar syok sendiri ye.





Afiq masa ni mood kureng.
Lagi photo syok sendiri.



Macam mana my siblings @ 30 something? Ok tak hasil toy terbaru ni?

4 comments:

Liz Duan said...

aku tengok cam sama ajer... kau kena belajar cari angle...ejin terror sikit bab ni...aku pun jenis asal capture ajer

Ejin said...

gambar pertama tu mmg membuat aku terliur ...bagusss very clear and sharp! jgn lah buat posting gambar blur ...nyampah aku, sebab food sedap nampak tak sedap jadinyer kalau camera tak cun ...

Ejin said...

opppp ...no wonder bontot aku kembang tadi, kak long sedang puji aku rupa nyer hehehehehe

fendifid said...

Aku snap 3 picture food aje. Selebihnya misha and frens