Thursday, January 13, 2011

kerenah budak2 di Toys r Us

Haritu, pas our NY brunch, kiter buat rombongan Cik Kiah gi jalan2 ke Toys r Us ...yea lah, atok and nenek nak please the kids ..aku apprehensive coz aku tahu MAHAL ..and knowing the boys, kang ada yang menangis meraung kat situ ....

mula2 masuk, aisles semua dedicated to Toys Story ...Al takde perasan sangat ...cuma kata nak woody and Buzz ajer ...but managed tak ambik apa2 from the shelf ...ingat kan selamat lah after that ...hahaha until sampai kat aisle yang penuh ngan merchandise Thomas and Friends ..then all hell broke loose!!!


adik, yang selalu mellow tu pun boleh menjerit2 and melompat2 ...Al - mmg suara dia ajer kedengaran ...please mama, Al want thomas ...please mummy, Al want Thomas ...please nenek, Al want Thomas ...kat semua org dia kata camtu! we ended up beli two starter set utk Thomas train - kalau beli satu kang berebut plak ...my mum kata semua org bagi duit and beli ...hahah executive decision!


see how excited the boys are! ini baru 3 years and 2 years old ...and mama dia menongkat kepala membayar di counter!


adik tu nak patah balik sebab tak puas ati tak pegang beg kuning tu ..aku end u beli another beg kuning so that each pegang train set masing2 ...poyo tak poyo anak buah aku!!!!

dad happy melayan kerenah cucu dia


 balik rumah tu tak nak jauh ngan train set nie ....tido pun tak mau ..semua nak bawak train ke mana2 ...even bawak masuk masa mandi! so far, two weeks on that train masih lagi retaining its charm ...masih sangat2 digunakan hahahaha ..kalau depa discard, aku akan make sure they all main jugak!!! considering how they meraung minta belikan ari tu ...kejam kan aku nie LOL

4 comments:

fendifid said...

mmisha xde fav toys...dia x pandai main mainanni...selamat x yah bw dia masuk toy r us ni.

Ejin said...

ok lah tu ...budak2 nie baru start demand2 mcm nie 1-2 bulan lepas ...before this bawak pi mana2 pun tak akan minta apa2 ...

Liz Duan said...

ha..ha..somehow aku suka sgt gi toys r us...permainan dia boleh simpan lama sesuai utk aku yg ada TRELER kan? my favourite is to buy action figures (which aku panggil anak patung..the boys never agree with me-saja kacau dia org)and transformers...cantik!!

Ejin said...

hahahaha ....anak patung ngko panggil action figures diorang! Lawaks ...but yes, byk sangat toys yang cantik2 ...tapi harga pun cantekkkk