Monday, April 27, 2009

blogging - a therapy?


Aku jumpa this in Borneo Post last week - masa aku kat Miri rasanya. Said blogging is therapeutic! Boleh hilangkan stress gitu ... so, kekawan semua, especially akak haus kat Shah Alam tu, jom kiter hilangkan stress by blogging ...kalau tengok nuffnang, kiter punya rating dah naik 4 stars (tak caya, pi check)....rating apa tu aku tak tau le ...leadership board ke apa tah ...
Personally, i love blogging. Especially bab2 sharing and bercerita nie...and kiter punya blog is unique sebab it brings us closer kan ...kan ...kan. Yea lah we live in different places but masih boleh sharing sharing gitu through blog fabulous nie (kah kah kah...fabulous - jgn mare!). Kalau tak mana nak tau kisah akak kiter dapat handbeg baru...or tengok talent si misha via her drawings...and takleh le nak bagi kekawan jeles especially tengok Fendfid sekeluarga ronggeng dan makan tak ingat dunia (hehehehe)...blogging juga membolehkan kiter release stress coz kiter pun dapat gak interact ngan other people who know us, and with people who read our blogs...
yang penting, it brings us closer compared to dulu ...hahahaha ngada aku nie, padahal aku emel hari2 ngan korang...but still, blogging is the in thing now...and manalah tau, one day we can earn a lot of $$$$$ through blogging, bak kata Fend, angan2 adalah salam kepada menggapai impian ...



6 comments:

Liz Duan said...

i think betul , it is a therapy...sebab sometime, it is easier to write than talk....

Ejin said...

sort of release kan apa yang terpendam di ati kan ...esp bab2 stress, bab geram segala bagai kan ...

Mard said...

Liz, ejin...
betul...betul...betul...
dapat meneutralkan kembali "brain cramp"...

Ejin said...

mard, aku dok brain cramp la nie ...students sedang exam ...hehehehe enough said kan?

fendifid said...

aku lak...tengah stress kerja banyak...malas nak buat posting.

Ejin said...

aiyoyooooo you stress sgt ke fend...masa utk pi jejalan nie!