Monday, April 6, 2009

Rajin ada makna.


Last saturday EJ buat Treasure Box kat Da vinci. Actually she was supposed to do it last weekend but due to some technical problem it was postpone to this week. From the way she described it last week I thought it would be a huge one. Rupanya kecik je. So I assumed she will need extra time and went back home after sent her. Konon wanted to watch tv lepak lepak terus tertidur. Biler terjaga dah kol 2pm padahal EJ's class finished at 1.30pm. Macam Hamilton la aku drove nak pi fetch her.


On the way back, I told EJ I wanted her to take a nap. As usual...susah nooo nak dengar cakap parents dia...dia buat buat rajin bersihkan barang barang perhiasan mahal aku tu...sambil tengok TV. Baik punya alasan semata mata tak nak di paksa tidur. Kan malam sebelumnya we went out for movies...so aku tahu dia mengantuk tapi dok lawan mata. Grrrrr.

Moral of the story - Kak Long takde perhiasan mahal mahal tu...sebab dia tak pernah sampai ke tempat tempat itu...kah kah kah.

6 comments:

Liz Duan said...

perhiasan mahal ape? aku tak nampak mende pung?

Ejin said...

hahahah moral of the story tu aku tak tahan tu ...sempat lagi!

fendifid said...

barang perhiasan mahal itu ada lah clog shoe, windmill yang fr amsterdam dan replica eiffil tower and big ben...saje aku nak buat gempak.

Ejin said...

big ben aku tu??? ada lagi??? korang doa2 lah aku dapat balik kampung by sept this year ....nie, dok memujuk depa utk benarkan kami pi ..naik airasia pun takde

fendifid said...

nak ikut....satu family nak ikut.
biler dapat je...cepat cepat bagi aku dates. nko make sure ambik apartment kat sana...kami tumpang...nanti aku beli sleeping beg kat argos...boleh pulang balik in 2 weeks timekan. kah kah kah

Ejin said...

hehehehe lupa aku kedai pakcik argos tu! bukan setakat london, we are negotiating to have 3 days in Holland gak ...kira 3-4 days in London, then 3-4 days in Holland ...tak tau lagi dapat idak ...we are not asking for more money pun, pakai budget yang ada...cuma perlukan kelulusan je utk pi ....kebab, fish & chips, argos, big ben sume dah terbayang2 kat depan mata...

heheheh kak long nak aku belikan replica big ben cam fendu?