Sunday, April 19, 2009

Swimming Pool




My mom came down to KL and stayed at my sister's place. So we all went to Bandar Tasik Selatan pi umah my sister. Mulanya ingat nak bawak my mom pi jenjalan ke taman tapi since ada kerja...dah terlambat. Sampai je kat umah my sister, her kids dok enjoy their new pool. EJ yang memang sama cam cousins dia pantang jumpa pool and air...terus salin baju and join diorang. Ada 4 orang je dalam pool tu tapi bisingnya macam 100 orang.
Macam biasalahkan part nak suruh berhenti tu memang susah. Memasing buat donno je. Lepas 10kali cakap baru diorang berhenti and keluar dari pool tu.

5 comments:

Ejin said...

besarnya pool dia...aku pun nak beli lah utk anak2 buah aku ...then, aku ada excuse utk berendam kat situ hahahaha

Liz Duan said...

yelah pool tu menariks lagi tertariks kau mmg daboom

Ejin said...

apa maksud nglo liz? aku tak paham lah ....hahahaha

fendifid said...

pool ni sesuai la for kids.. ada yang jenis boleh tutup...yang ni akan jimat air but dangeraous for kids...sebab agak dalam.

Mard said...

aku pun rasa nak join je budak2 tu...
splash...splush...splosh...