Wednesday, April 1, 2009

April yang busy ...

Hari ini 1 April ...april fool ...hehehe. Tapi posting nie bukan pasal april fool, lagipun aku nie bukan jenis kenakan org cam Abang Ngah yang begitu sinonim ngan kenakan org tu ....

Aku baru je tengok diari tadi and almost ada heart attack ...all the days in April dah ditanda ...begitu banyak benda aku kena buat in april nie. 9th nie aku cuti ..kira ok lah kan...and 10th-15th plak aku akan ke kl ...pun kira ok gak coz jalan2 jumpa famili and jumpa Fend, Fid and Misha (btw, eat, ngko tak nak ke jumpa aku heheheh...) then sampai sini, kerja one day, then 17th to terus outstation - this time ke Sibu, Miri and Bintulu ....excited jugak le coz aku tak pernah pi Sibu hehehe ...but i know it is going to be tiring. sebabnya kami ke sana utk checkout tempat2 yang kami nak kaji ...so 2 days in each city/towns...then balik dah 23rd, and exam pun dah start kat sini, meaning byk le time akan di-spend jaga exam, marking assignment, marking exam papers ...cam tak cukup time je aku rasa nak berehat ...or nak shopping ...or nak gi straigthen and colour rambut.

camno nie???

3 comments:

fendifid said...

takde lecture ke?? korang study week ke?

Ejin said...

minggu aku ke KL tu dah study week, followed by exam weeks selama 3 minggu ..my last lecture for this sem is next tues.

Liz Duan said...

mesti cari mase to do your girly things....jgn geli geli sudah ok!