Friday, December 18, 2009

Father of four.

For almost a week EJ dok tumpang tidur kat umah adik aku since Fid kat Spital jaga Ayah dia. Kalau Ej duduk dgn aku kat umah dia dok emo la pulak. Kat my sister's place, dapat la dia bermain main dengan cousins dia. Almost everyday she called me persuaded me to take her and her cousins to Jusco Setiawangsa or catch a movie.

Dok janji nak bawak diorang tgk movie The Princess and Frog tu tapi takde show pulak kat The mines. Terus tukar plan pi Jusco Maluri je.
Sampai je terus beli baulu panas.
Aku masa tu belum breakfast lagi. Pekena Nasi Lemak Bungkus je. Ok la...sambalnya boleh tahan. EJ shared with Shahira sizzling yee mee.

Arisa...asal aku cakap apa je...dia akan sahut "OK BOSS". Entah mana dia belajar cakap camtu.

Danny dok layan Nasi Lemak bungkus jugak.
Lepas makan terus pi tempat game.Beli token 20 keping. Layannn.


The kids enjoying themselves.



Yg ni Ej's favorite.


Then she discover this auto space ship. Terus tak nak bangun.

SyoK oooo.

F1 games.
At one point, Danny actually stand on the horse.
After finished all the token, the kids demanded for Mc D Ice cream. Sib baik Mc D. Kalau Baskin Robbins...bengkok daddy.


Lepas habis makan Ice Cream, I sent them back to my sister's house. Kena pi Spital pulak temankan mummy pulak. Busy sungguh biler ada 4 orang anak ni. Yang mustahak sume enjoy walaupun few hours je. He he he.

2 comments:

Ritchie said...

Hahaha.... Fendi jangan marah!!
Been done that since 2007

Liz Duan said...

Baru kau tahu fend. Ada jeritan jeritan batinku tak. Kalau aku mmg top of my voice kalau byk ragam