Wednesday, December 30, 2009

Chow Kit

Hari tu aku pi Chow Kit dengan Ej. Nak cari barang la kat wet marketnya tapi sampai lambat kedai dah tutup. Pastu tak tahu nak buat apa aku ajak Ej rounding kat Chow Kit tu. Byk kedai Money Changer dengan kedai jual phone. Pastu banyak kedai jual jamu dan kedai makan. Ej cakap kat situ banyak orang merokok. Maybe dia ada nampak orang pompuan merokok kot. Cam pelik sikit la pada dia.

Lagi satu Ej tanya aku apsal kat situ bangunan suma nama Rumah Tumpangan. Aku cakap itu nama melayu...nama english...cheap hotel. Ada betul ke????

Pastu lalu kat Masjid Jamik Pakistan. Kena menapak jauh la sebab aku tak berani nak lalu kat lorong lorong. Masa suruh Ej ambik gambar ni pun dia cam pelik pelik je muka. Apakah?

Yang penting...dapat tayang baju Hong Kong. Beli kat Street Market.

5 comments:

Liz Duan said...

haiyo....

Eat said...

Ish!! Aku dulu tuition kat Ming, so, mmg kena lalu Lorong Haji Taib on the way balik ke bus stop dpn Hotel Plaza (dah tukar nama dah hotel tu..) okay aje.. but that was 20yrs ago.. what!!!?? 20 yrs?? mak oii.. tua nye kitee..

Tapi kalau sekarang ni. tak berani aku.. lagi ramai indon plus the peliks ppl kat situ, Menakutkan. No wonderlah muka Misha cam gitu..

EJ said...

sebenarnya misha tak nak amik gambar dekat situ, tapi daddy suruh juga.

Liz Duan said...

misha where are u?

fendifid said...

Misha kat umah jaga atuk dia.

Tuanya nko ita...cepat la dapat menantu camni.