Wednesday, December 30, 2009

Tiada Lagi Alasan

Punya la malas...baru kelmarin aku dapat memiliki benda ni. Dari dulu konon nak senang aku mintak tolong Zamreen belikan dari member dia. Pastu member dia dah tak jual benda ni lagi. Sampai ke sudah aku tak pi counter kat Highway tu untuk beli benda ni.

Sampaikan kawan aku pernah cakap dah 2 tahun dia dok dengar aku crite kat dia dah order benda ni kat kawan. Aku kan selalu balik PD macam leceh la takde Smart Tag ni. Sanggup guna lorong T&go je pastu menyumpah kalau toll kecik diorang combinekan T&Go dengan Cash. Sekarang tak payah dah nak dapat dosa kering tu...he he he.

Kelmarin macam biasa aku guna T&Go card pastu ada promotion jual benda ni kat tepi lorong Toll T&Go tu. Sib baik cukup duit terus aku beli. RM120. Haus haus. Gelak kat diri sendiri.

Aku malas nak lekatkan kat windscreen. Masa first time guna tu...tak boleh pulak. Kena Assistant kat Toll tu datang...dia check macam takde masalah. Dia try boleh lepas pulak..Rupanya aku pegang terbalik. Masih tak biasa maaa.

Kad T&Go pun aku jenis malas nak load aku guna Hong Leong punya Zing card auto reload. Tak payah nak pi ATM or Counter untuk reload T&Go tu. Sebab each time limit cecah RM50...Hong Leong auto reload untuk aku. Malas betul bab bab beratur ni.

Since dah ada Smart Tag ni...tetiba je bersemangat nak ronggeng celebration Ejin bulan 3 nanti...Apakah??? Kak Long...cepat suruh duan buat schedule dia tahun depan untuk bulan 3...kena book awal kang ada yang tidor dalam keta nanti.

4 comments:

Liz Duan said...

haiyo org berkurun dok kutuk org KL yg tak de smart tag...kenapa lah sanggup dia org ni beratur...org dari zaman kraton dah ade...senang guna maybank atm card pun boleh load easy and simple kat machine.

penang trip tu...kau text lah duan ..nanti aku cakap....byk sgt lah plan ni...sarat otak aku...otak aku tak leh byk byk--puyeng kang...

Ejin said...

oooo i like the term ronggeng celebration ejin tu! hhehehehe ...yes, better book cepat coz masa tu cuti sekolah, kang kiter dapat apartment yang takde star ...ngamuk Dato Pitt nanti ...dia bukan boleh kalau dok hotel takde bintang nie ...

fendifid said...

banyak la ejin ngutuk aku..dia pun 2*5.

Kalau bilik hotel sebaiknya as good or better bilik sendiri kat umah kan. Kalau tak...baik duduk umah je...ha ha ha. Tak gitu kak long?

actually ikut kesesuaian dan waktu la. janji bersih. apartment leisure holidays yang kami pi dah banyak yang cam rumah hantu...grrrrr

EJ said...

gembira betul misha sebab daddy dah beli SMARTTAC. THANK YOU DADDY...