Friday, December 11, 2009

jalan2, makan2 ...and bowling

semalam aku purposely ambik cuti utk keluar jejalan ....plan ngan Haslina, we said we deserve a break after all that marking, stress over the marking, meetings etc, so yesterday was the day ....actually original plan was ..shopping, makan, tengok wayang and bowling ...tapi biler the day came, kitorang cam tak tau nak buat apa plak ..punyala potong stim betol!

jumpa at tHe Spring kol 11 ...and jalan2 kat situ ajer ...best jalan2 sebab tahu tak akan rush back to the office ...yang penting makan dulu hehehe ...i had a nice salmon teriyaki ...set meal ...and of course, aku makan cendol..this time i chose red bean cendol ..not my normal mango special ...

pas makan2 we jalan2 ..sampai mati kutu tak tau nak pi mana ...nak tengok wayang, citer cam tak best! so berangkat be Crystal Bowling in BDC area ...so, masing2 pun start tunjuk skill bowling kitorang yang berkarat ...lama wooo tak main bowling, padahal kat Uni ni ada bowling centre! tak dimanfaatkan sebab busy ...

I sampai rumah pun dalam kol 5 ...so sama cam aku pi kerja jugak! ingat next time, kalau buat day out cam tu perhaps pi tempat2 lain selain shopping complex kot ....

(p/s gambar akan dimasukkan nanti - kalau broadband aku kat rumah tu ok, akan dibuat this weekend...if not tunggu le next monday ...)

2 comments:

Liz Duan said...

tak boleh nak comment ni sebab tak de gambar lagi...tak leh nak feeling nak bei comment!

fendifid said...

tu la...aku pun cam pelik je nak komen...tapi day outing kalau pi shopping comples...shop till you drop la.