Thursday, December 17, 2009

Jemputan Makan Malam


Baru sempat nak buat posting nie …kan 2 weeks ago aku ada jemputan makan malam ..kat one of the newest hotel kat sini …tapi siang2 lagi aku dah sms kak long and Fend kata dinner nie garenti aku tak kenyang …and mmg betul pun! Reasonnya: aku mai atas jemputan – on something that I did for the uni ..so aku pi tanpa geng ..pi sorang2 mana fun kan ….thank God I met this guy, who is very talkative and he is sitting next to me…so, at least aku byk bercakap jugak le ngan dia …sempat jugak snap a few photos …but sembunyi2 ajer, coz nak jaga reputation hahahaha ….so, pakai camera mobile fon ajer …



Makanan malam tu aku rate as ok ajer …tak sedap sangat dia punya food – I mean for a hotel catered food lah kan…but presentation melatops! Again, nak stresskan, makan tak kenyang …org yang semeja ngan aku jenis ambik sket2 ajer …like memasing control …so, akak pun did the same padahal nak lagi tambah hahahah



 Balik tu dapat cupcakes …they gave cupcakes as door gifts …and akak juga dapat cenderahati penghargaan (for what aku malas nak elaborate – panjang citer!) …all in all, a good nite lah …aku buat networking sket, makan sket and glamer sket hehehehe …


4 comments:

fendifid said...

bukan sume makanan kat hotel sedap..tapi biler dh free tu...belasah je la kan.

Ejin said...

yes..lagipun aku datang ada urusan separa rasmi ...so, layan je lah,..cuma gambar tak leh nak ambik ngan bagus ...sebab malu nak ambik gambar lebih2!

Liz Duan said...

Congrats ejin, buatlah entry sikit malu malu miow pulut

Eat said...

Urusan epara rasmi? Pelik benar bunyinye Ejin!

Malu2 miow tu sbb nak suruh kita semua pujuk dia lah..
Alaa ejin. buat lah posting reason for the 'hadiah penghargaan tu'.. Hee.. Hee...