Monday, June 14, 2010

Aktiviti masak memasak di hujung minggu

Semalam tetiba rajin ....my SIL ajak buat Kek Lumut lagi...but biler aku kata aku ada resipi simple kek pisang, terus dia ajak buat kek pisang ...dia nie mmg hantu kek pisang ....sebab resipi simple sangat, maka nyer semalam jugak kami buat ....(click here for  Banana Teabread recipe- posting yang ada resipi dalam blog Rainbow aku) ...malas nak tulis here, kang ulang 2-3 kali plak ...

Alistair pun join gak menyibuk ngan kami di dapur semalam ....


aku biar ajer dia tolong ..so that biler besar nanti dia nie ringan tangan nak tolong bini dia ke, family dia ke masa buat kek musim2 perayaan (hahahaha motif tersirat!) ...lagipun aku tengok anak2 mat salleh diorang ajar macam tu ..participate masa buat kek, cookies etc etc ....

dan hasil nyer adalah ...jeng jeng jeng .....


sedap dimakan ..tak kira masa panas or masa dah sejuk! Hari nie aku tapau sket utk coffee break kat opis ...


Last but not least, bak kata Fendi ...Sila lah Terliur ....

2 comments:

Liz Duan said...

suka cake pisang tapi tengok gambar before jadi tu macam trauma sikit lah wahahaha

Ejin said...

hahaha ,...ngko tu nak yang dah siap ajer hehehehe