Monday, June 7, 2010

Aktiviti Ibu dan Anak.

Selamat Hari Raya. Tetiba je feeling feeling hari raya. Puasa pun tak lagi. Saje je nak celebrate cepat la konon.

Balik je kerja, Ej tak sabar sabar nak tunjuk kat aku hasil activiti dia dengan mummynya kat umah hari ni. Diorang kan cuti...Ej dok ajak mummy dia buat cornflakes madu. Dulu dok beli je. Rupanya senang nak buatnya. Bangga je Ej suruh aku rasa...pastu tanya garing ke tak...sedap ke tak. Terbaek....Lulus la kiranya.

Raya nanti boleh buat lagi. Sila la jamu mata ye.



Esok ada surprise untuk aku katanya...tungguuuu.

3 comments:

fido said...

eee... suke.. suke!!! saper ada receipe nk buat skon??? Bak mai kat cik sat!! 'jiwa' nk masak suda' mari!! ha ha haaa

Ejin said...

cayoooo lah Fid ...scone is my fav!!!! Ngko khatam betul2 then biler aku datang KL - silalah buat scone utk aku ...boleh???

Liz Duan said...

best nyer org tengah bercuti..cayolah cap ibu dan anak ni:)