Tuesday, June 1, 2010

Photo Peram

Photo ni dah lama tersadai dalam laptop. Dulu asal boring je kan Ej suka nak snap photo dia sendiri pastu buat memek muka. Tapi sekarang ni dia dah tak rajin dah nak snap photo sendiri...dah bosan la tu. Ke dah berjangkit kat Adib?

Photo ni masa Fid and Ej had lunch kat restoran Sate dekat dengan LRT Setiawangsa tu. Sambil tunggu makanan, fid yang snap photo...EJ buqat memek muka je. Layan.

The other reason aku nak tepek photo ni sebab ada gambar pokok pisang. Korang percaya tak biler aku cakap ada kids yang tak tahu macam mana rupa pokok pisang. Aku tak blame budak tu la sebab dia duduk kat Apartment kat KL. Boleh dia tanya aku apa pokok warna kuning tu? Masa tu one of the leaves tu warna kuning. Thank God Ej tahu yang ni pokok pisang. Kalau tak aku post dia seminggu ikut mama Ejin dia balik kampung melawat dusun. Kesian kan kanak kanak sekarang.

Ingat tak dulu aku cerita masa pi Zoo Singapore ada one area diorang buat replica rumah zaman dulu dulu and ada few kambing. Agaknya ada anak anak kita nanti belajar pasal binatang through pictures je nanti.
I wonder...do they know yang ni pisang kipas untuk perhiasan je and takde buah pisang. Nanti aku nak tanya Ej dia tahu ke tak.

Tengah kebosanan menunggu makanan. Doktor asked her to eat more vegetables.

She is on her honeymoon period now sebab exam baru je habis. Some schools sambung exam after cuti sekolah.

She is trying to imitate Abah Nuar buat renungan 7 lapisan dinding. What's your verdict? Tunggu Ibu Lin dia jawab.
Budak kenit ni la yang suka menyelit tengah tengah between me and Fid bila kami berjalan jalan...well I'm not complaining...like kak long said...enjoy the time.

3 comments:

hazel said...

hehhe renungan misha tu dh lulus...tp rasanye x leh lawan renungan 7 lapisan abh nuar...coz depan tu ade awek cunnn (ibu lin la tuh harap mklum ye) kah kah kah

fendifid said...

masalahnya masa renungan 7 lapisan tu...Ibu linnya kat sebelah. Camno tu?

Ejin said...

hahahaha mmg fend - budak sekarang mana kenal ayam hidup ..sebab semua beli kat Cold Storage - sama lah ngan kes pokok pisang tu ...