Wednesday, June 9, 2010

Cinta Popeye

Dah berkurun aku tak layan kartun popeye. Entah ada lagi ke tak...tak sure. Rasanya Ej tak tahu apa tu cartoon popeye. Bukan zaman dia nak buat camne kan.

Aku bukan nak cerita pasal cartoon...tapi nak crite pasal restoran makanan segera Popeye - Loiusiana kitchen. Yang aku tahu ada kat Wangsa Walk dan The Mines.

Tadi masa lunch call Fid and Ej...diorang tengah lunch kat Popeye. Aku pulak tapau from Mines shopping mall and layan kat pantry kat office. Pada aku boleh la...sekali sekala nak layan. Walaupun tak dapat join Fid and Ej layan movie dan lunch kat popeye...tak sangka lak menu lunch sama. Pasangan remaja betul kan kan kan...Sila la muntah...he he he.


Aku tapau set Maxi meal ni. Ada seketul ayam, seketul fillet ayam dan seketul fish fillet. Sume sedap.


Sila la terliur. Kalau Fid and Ej ada posing posing...nanti aku tepek sekali kat sini.
Yang bawah ni photo EJ yang fid snap masa diorang pi layan popeye sementara nak tunggu movie start.








3 comments:

Liz Duan said...

my dad used to call me bini popeye:)

fendifid said...

sebab nko kurus ke?

Liz Duan said...

yuppp...kurus kedengking