Thursday, June 10, 2010

The Oasis

Few weeks back, Reen ada suggest aku try restoran kat Seksyen 7 Bandar Baru Bangi. Hari ni aku ajak kengkawan pi try restoran tu. Alamat penuh tempat tu takde...sampai makan langsat kejap. Tapi kejap je la...dok pusing 2 round jumpa la restoran tu. Malang sekali tutup.

Masa sesat sesat tu memang lalu kat business area Seksyen 7 tu...banyak restoran. At last kami singgah ke Cafe Oasis ni.

Tak berapa ramai customer masa ni sebab rasanya petang petang dan malam baru ramai. Sebab restoran ni petang petang ada High Tea. Setiap Rabu dan Ahad pulak ada band. Boleh la layannnn.

Dalam restoran ni jugak ada kedai Polo Tee...design your own Tee. Ada macam macam colour and design. Boleh pilih nak letak design apa pun. Quality Tee Shirt dan logo sulam tu sume not bad. Boleh la aku bawak Fid and EJ ke sini...buat baju boria.
Jom layan apa kami makan.

Aku ordered burger. Oasis special. RM13.90. Tebal dan sedap burgernya. Aku larat habiskan burger je. Roti pun sebelah je habis. Fries terbuang begitu saje...sebab kenyang sangat.


One of my fren ordered Pizza. Aku tak suka sebab tekak ni dah terbiasa cone pizza yang sedap itu.


Besarkan servingnya.


Satanemmm.

Dalam hati dia mesti dok kata...nyesal tak order burger...kah kah kah.

Lepas tu sambil borak borak ordered Bon coffee...feeling feeling macam kat Paris lak....dok layan coffee sambil tengok orang lalu lalang.

2 comments:

Liz Duan said...

you made me thinking of old timer at chilli's...the truth is aku tak pernah makan pun that was afi punya meal...tapi macam sedap pulek nampak gambar kau letak burger tu

fendifid said...

burger ni memang sedap..sebab daging tu chef tu buat sendiri...one of signature dish kat oasis ni.