Friday, June 4, 2010

Tak suka Tak suka...katanya

Malam tadi sebab nak beli cake for tomorrow party at Smart Reader dan groceries, kami ke ampang point. Lepas dah siap beli barang sume, Fid kata nak makan Yong Tau Foo. First time dia dine in kat kedai ni. Malas nak dine in kat sini sebab ambience kureng menarik...so selalunya kami tapau je. Kalau dine in pun aku layan dengan kawan kawan. Abng Ngah tak fussy Yo!
Ej pun tak suka nak dine in kat kedai ni. Dia dah biasa dengan yong tau foo pasar malam..yang kat kedai ni dia cam pelik pelik la kenapa semua yong tau foonya garing garing semacam.

Yang bestnya ada street performer main gitar sambil nyanyi...lagu dan suara diorang memang best. Boleh layan.


Paksa EJ snap photo pasangan remaja ni.


Ej cakap tak suka tak suka nak makan kat kedai ni...selain food yang tak menepati selera dia. Dia cam pelik kenapa ramai penjual keluar masuk jual barang kat kedai ni. Mula mula...apek tua jual DVD, pastu mak cik tua jual kerepek kerepek, Ahmoi cacat jual botol air dan mainan...and last sekali orang buta mintak sedekah.


She kept telling tak suka tak suka nak tengok diorang tu sebab she felt kesian kat diorang tu semua. Sebab dia kesian dia paksa aku beli setiap kali orang datang jual barang...when I said no...dia guna sebelah tangan tutup muka pastu pandang ke tempat lain. Konon tak nak pandang kat penjual tu.tak sanggup...kesian. Entah apa apa ...EJ ni. Emo lak dia.


Aku dah makan sebelum mai ke sini. Fid pun sama...so we ordered sikit ni aje. Tu pun susah nak habiskan...aku tolak ke EJ...dia tolak ke mummy dia...mummy dia tolak balik kat aku? Ye ke?

Ok aku tipu.



Look at me...kembang setaman.

Tetiba je cam tak sabar nak bulan puasa sebab nak diet. Apakah? Padahal activity makan bersusun till next week. Layannn.

3 comments:

Liz Duan said...

Puasa?? Adoiii next week aku kena start ganti la...

Ejin said...

diet??? sejal biler diet tu masuk vocab ngko Fend????

fendifid said...

Buat masa ni belum sedar diri lagi...posting pun still banyak pasal makan je.