Monday, March 28, 2011

Sesat di Shah Alam

SESAT DI SHAH ALAM .....siapa yang sangka aku boleh sesat kat Shah Alam kan? tempat aku dok melepak dulu2 ...tempat ronggeng ngan kekawan ...tempat aku kerja selama setahun ....yes, sungguh tak ku sangka2 ..Shah Alam dah banyak berubah dari yang aku kenal dulu ...hehehehe sampaikan aku boleh sesat .....


sinonim ngan Shah Alam ...it's landmark ...

Aku sampai last Weds di Shah Alam kol 3.15 mcm tu, and after check in terus kuar hotel ....janji jumpa Hood kat SACC Malls ajer ...actually nyer SACC Malls tu depan hotel ajer, tapi aku plak gi opposite direction ...masuk Alam Central LOL ....Hood kata dia pun heran sebab lama sangat aku tak sampai2 ..dia sempat pi shopping dulu sementara tunggu aku sampai .....tak sangka boleh sesat kat Shah Alam .....

Hood ajak minum kat Teapot Cafe ...katanyer scones kat sini sedapppp ....and memang sedap pun ....sambil2 tu we catched up on each other's news ....maklumlah lama sangat tak jumpa ...


Hood ...kawan lama yang aku dah tak jumpa for over 10 years ....tetap maintain cam dulu!


Scones - with clotted cream and strawberry jam ....bringing back memories of UK


and my main dish ...chicken pie ...sedap!

masa we all dok makan2 tu, si Eat call kata dia akan sampai in 10 minutes ...rupa nyer dia pun sesat tak tau Teapot Cafe kat mana ..asyik berlegar2 kat ground floor padahal Teapot Cafe kat Level 2 ...haishhhh ....kata ajer orang Shah Alam ....hampeh jugak cari Teapot Cafe LOL ...biler jumpa, terus gelak2 ...mmg eat yang aku kenali dulu LOL


Eat - ngan trademark gelak nyer ....tapi serious minah nie makin keding! Macam tak cukup makanan aku rasa LOL

Seronok dapat jumpa diorang ...pas makan2, we all balik le ..tapi sebelum balik, posing itu harus ...LOL ...kat dalam mall pun tak kisah le ..lagipun aku bukan org Shah Alam ..takde org kenal aku kat sini ...

Eat punya sibuk and committed ngan kerja ...pi jumpa aku pun masih pakai her staff ID ...LOL pekerja contoh tu!

org Shah Alam ..and thank you to Hood for the treat that afternoon ...


khas utk Kak Long and Abang Ngah ....pas nie kiter berposing kat Kuantan plak yea :-)

6 comments:

Eat said...

Ejin, kek lapis tembikai tu, ingatkan nak bawak pi ofis, tapi sampai rumah je, anak2 aku makan 3/4 dah abis, sekali sitting aje! Aku pun confuse, sejak bila anak2 aku suka makan kek lapis nih? Mungkin sbb pattern tembikai kot..
Thank You Auntie Ejin..

Ejin said...

Glad korang like it ...aku biasa tak beli kat airport sebab tak byk pilihan ...but aritu kan sibuk, so grab apa yang ada ajer :-)

Liz Duan said...

semua nampak segar...Hood looks so nice...happy to see her cheerful face after all what has happened to her ...Ita with her gourgeous laugh as usual...and Ejin , u looks slimmer..betul ke ni??? LOL.that jeans fits well...jgn pakai yg besar2 ok...macam consultant pulak aku

Ejin said...

kah kah kah sempat tu ...pas nie kiter plak berposing kat dalam mall kat Kuantan ok ....

fendifid said...

Berposing kat dapur. Ejin masak pancake..yg lain lain tadah pinggan.

Anonymous said...

Great work keep it coming, best blog on earth

generic paxil